ID3V(1/2) tagjes in winamp verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
ik irriteer me erg aan de idv3 tagjes altijd en wil gewoon dat een mp3tje net zo heet als bij mij in de verkenner.

Ik gebruik winamp 2.91 omdat deze veel minder geheugen vreet als die nieuwe versies en gewoon lekker soepel en eenvoudig werkt. ik kreeg altijd alle tagjes weg door file info te kiezen vanuit de playlist en dan tagjes uitvinken en update klaar...

maar nu heb ik beide tags verwijdert id3v1 en id3v2
en dan wil ik toch dan me eigen id3v1 tekst er inzetten maar als ik deze weer inschakel zijn alle vakjes leeg en toch komt er een standaard naam bij wat ik ook invul? hoe krijg ik hem helemaal blanco

id3v2 leeglaten en dan kopieren naar id3v1 haalde ook niks uit :(

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

Verwijderd

Heb je dit bij alle bestanden of bij enkele?

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:10
staan je mp3's per ongeluk niet 'read-only'?

<off-topic>winamp 5.05 lite eens proberen, neemt niet meer geheugen in</off-topic>

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
ja heb het alleen bij deze bestanden nog nooit eerder gehad vet vreemd, het zijn om precies te zijn me q-base livesetjes wat je bij title invult negeert ie compleet en wat je bij artist invult komt achter een naam die die gewoon ergens vandaan tovert maar ik me god niet kan begrijpen waar vandaan

hele map had ik voor de zekerheid al ff gechecked op read only maar dat was het niet maar bedankt voor de tip van winamp 5 lite zal het eens proberen maja daarmee is me tag nog niet weg :P

[ Voor 49% gewijzigd door DjeenooFucker op 23-09-2004 17:02 ]

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64