Ik heb in een PC al een hele tijd een Stealth S220 videokaart zitten. Op WIndows 98 deed ie het altijd goed, maar nu er voort op die PC Windows XP Pro staat krijg ik geen drivers aan de praat.
De drivers heb ik nodig voor bepaalde dingen, maar als ik dus bij Google zoek op Stealth S220 drivers Win XP, dan zie ik ook drivers en als ik die dan downloaden en wil isntalleren krijg ik dus het venster van dat installatie prog. en dan krijg ik vervolgens een hop foutmeldingen:
De eerste Error:
En zo krijg ik dus ene hele boel fouten. Ik snap dit dus niet helemaal.
Ik heb bij dit installatie programma ook de mogelijkheid om de files los te kopieren naar een map.
Als ik dan bij Apparaat beheer de drivers ga updaten krijg ik dus dit te zien:
Kan iemand mij werkende drivers geven, of mij helpen met het installeren?
De drivers heb ik nodig voor bepaalde dingen, maar als ik dus bij Google zoek op Stealth S220 drivers Win XP, dan zie ik ook drivers en als ik die dan downloaden en wil isntalleren krijg ik dus het venster van dat installatie prog. en dan krijg ik vervolgens een hop foutmeldingen:
De eerste Error:
code:
1
| INF-ERROR: Ket 'stilthii.sys_' not found in Section 'SourceDiskFiles' |
En zo krijg ik dus ene hele boel fouten. Ik snap dit dus niet helemaal.
Ik heb bij dit installatie programma ook de mogelijkheid om de files los te kopieren naar een map.
Als ik dan bij Apparaat beheer de drivers ga updaten krijg ik dus dit te zien:
code:
1
2
3
| Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten. |
Kan iemand mij werkende drivers geven, of mij helpen met het installeren?