[steam]your purchase is still being processed

Pagina: 1
Acties:

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021
Yo peepz,

Kzit al vanaf afgelopen dinsdag met het volgende probleem:
Toen ik dinsdagmiddag steam opstarte werd er eerst vrolijk een update binnegehaalt voor het steam platform. Vervolgens wil ik counter-strike starten zie ik het volgende staan: "Your purchase is still being processed - Steam will notify you when the transaction has been completed. Until then, the game is unavailable to play."

Kheb al een tijdje door de forums op www.steampowered.com zitten bladeren, hier kwam ik er achter dat het gewoon een fout was in een database van steam. Echter nu is het bij iedereen al opgelost, echter ik blijf het probleem houden. Hetvolgende heb ik nog geprobeerd:

* Firewall uitgeschakeld
* Frisse steam install (zonder cs cache, voordat cs gedownload wordt weer dezelfde fout)
* Clientregistry.blob verwijdert.

Verder heb ik een redelijk ouwe key (van het tijdperk dat halflife net uit was) maar dit mag volgens mij geen probleem zijn?

Ik kan geen vraag posten op steampowered.com, ik log me in maar zie nergens iets van post new treath of whatever (dus niet het forum, maar het support gedeelte op de site)

Zijn er hier misschien nog mensen met hetzelfde probleem? Ik word langzaam weer een beetje moe van dat steam :( :O

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Je kan een mailtje richting Steam sturen. Het klinkt namelijk alsof het probleem bij hun voordoet, en niet bij jou. En anders weten zij vast ook wel wat jij moet doen om het te laten werken :)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021
Stand by, that's being fixed right now I'm told. Not an update you need to download, but more a back-end database fix I believe.

Also, those of you getting crashes - do you have custom models? Please post here only if you have a crash and custom stuff, or crash and no custom models, sounds, etc.
Dit gaat nog wel ff duren denk k :Z

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.