Ik heb op aanvraag een oude kloon laten bannen, en als ik dan dus kijk of dat goed gebeurd is, dan krijg ik een php foutmelding. Bovenaan de pagina als 1ste (dus niet in de template: boven de reclame) staat het volgende:
ik klik op MyReact en zie:
Waarschijnlijk is dit al bekend, maar de search leidde mij er niet toe...
EN omdat dit een "post hier je ban screencaps' topic aan het worden is, post ik de screencap hier maar:
ik klik op MyReact en zie:
Ik klik op prefs en zie:Warning: Cannot use a scalar value as an array in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/myreact.classes.inc.php on line 1368
of ik klik op search en zie:Warning: Cannot use a scalar value as an array in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/preferences.classes.inc.php on line 1293
Active topics:Warning: Cannot use a scalar value as an array in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/find.classes.inc.php on line 1289
en bookmarks:Warning: Cannot use a scalar value as an array in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_activetopics.classes.inc.php on line 1234
dit onder IE6 en firebird.Warning: Cannot use a scalar value as an array in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_bookmarks.classes.inc.php on line 1252
Waarschijnlijk is dit al bekend, maar de search leidde mij er niet toe...
EN omdat dit een "post hier je ban screencaps' topic aan het worden is, post ik de screencap hier maar:
[ Voor 7% gewijzigd door samo op 23-09-2004 16:04 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana