Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sunbeam modded case.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wat vinden jullie van deze modded case genaamd SUNBEAM!

Ik heb hem bestelt vanwege het uiterlijk en de koeling die erin zit.

Maar mijn vraag is aan jullie wat jullie ervan vinden, zoals de airflow, design etc.. wat jullie erop aan te merken heb. Zal de airflow goed zijn? dat soort dingen.

Of wat er misschien er anders aan kan misschien andere fans? of andere kleur?

Jullie hebben meer ervaringen in zulke kasten dan ik.

Heb wel topics gelezen maar nooit over deze kast hij is ook helemaal nieuw volgens sunbeam.

Dit is mijn eerste modded case, heb nu een doogewone standaard kast. Dus ben een beetje noob hierin.

Hier heb ik een website qua technisch beleid over de kast.

http://www.sunbeamtech.com/ en dan klik je op cases (links) en dan klik je op de " TRANSFORMER" (de groene)

Ik heb hem al bestelt bij www.x-modding.nl

Kost 117 euro met verzend kosten (15 euro rembours)
Gewicht is afgerond 14 kilo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 15:19 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zoek eens een review op joh ;)

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

hijs wel leuk, alleen jammer dat het niet "one of a kind" is :)

Wabbawabbawabbawabba

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Een kant en klare case is niet modded, ook al ziet ie eruit als een case die door een tweaker onder handen is genomen :P. Modded staat voor gemodificeerd.

Koekie?

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Ze zijn Vet ,maar ik zou zelf voor de Samurai kiezen!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan maar hij is net nieuw en kan nergens de review vinden :?

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik vind hem niet mooi, maar dat hoeft ook niet. Het gaat erom dat jij hem mooi vind.

Qua airflow zal ie wel goed zijn, als de fans teveel herrie maken kun je ze natuurlijk altijd vervangen door stillere. En een fancontroller kan ook handig zijn, icm een ccfl controller, zodat je je pc lekker stil en energiezuinig kunt laten idlen :)

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Verwijderd

Topicstarter
mark10123 schreef op 23 september 2004 @ 15:26:
Ze zijn Vet ,maar ik zou zelf voor de Samurai kiezen!
hahaha ja maar wilde de sunbeam hebben vanwege de verlichting erin.

Maar zit met de airflow zou die goed zijn?

Ik weet dat een modded case een zelf in elkaar gezette kast is waar de persoon zelf aan geknutselt heeft tot een eigen creatie, maar omdat ik een beginner hierin ben en zelf het materiaal niet ervoor heb leek mij het beste om hiervoor te kiezen,

Maar omdat mijn kast geen airflow heeft en ik nu in de stage ben van overclocking wilde ik een Vette kast hebben met een goeie airflow.

Maar wat zeggen jullie hiervan dan?

Verwijderd

Topicstarter
Truus schreef op 23 september 2004 @ 15:31:
Ik vind hem niet mooi, maar dat hoeft ook niet. Het gaat erom dat jij hem mooi vind.

Qua airflow zal ie wel goed zijn, als de fans teveel herrie maken kun je ze natuurlijk altijd vervangen door stillere. En een fancontroller kan ook handig zijn, icm een ccfl controller, zodat je je pc lekker stil en energiezuinig kunt laten idlen :)
Thnx hier heb ik wat aan :)

Nu afwachten tot hij binnen is >:)

Verwijderd

Ik zou hem kopen als ik jou was :Y)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 15:27:
[...]

Gedaan maar hij is net nieuw en kan nergens de review vinden :?
Idd, wat raar. Ergens in Juli heb ik nog een review bekeken van dat ding, nu kan ik hem niet meer vinden :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 15:38:
Ik zou hem kopen als ik jou was :Y)
Heb hem al bestelt :*)

Verwijderd

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op 23 september 2004 @ 15:41:
[...]
Idd, wat raar. Ergens in Juli heb ik nog een review bekeken van dat ding, nu kan ik hem niet meer vinden :?
Daarom, ik ken niks vinden erover :?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als ik de binnekant bekijk, dan is het een Chieftek kloon (1 v/d laatste versies, weet type ff niet). Als je het uiterlijk mooi vindt, dan heb je een goede keuze gemaakt. De binnenkant is kwaliteit.
Wel prijsverschil zeg, in DLD kost ie maar 89,-

[ Voor 12% gewijzigd door KillerAce_NL op 23-09-2004 15:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op 23 september 2004 @ 15:50:
Als ik de binnekant bekijk, dan is het een Chieftek kloon (1 v/d laatste versies, weet type ff niet). Als je het uiterlijk mooi vindt, dan heb je een goede keuze gemaakt. De binnenkant is kwaliteit.
Wel prijsverschil zeg, in DLD kost ie maar 89,-
Thnx, gelukkig

Ja dat is het probleem als je geen ervaring met die kasten hebt.

Normaal gesproken kocht ik zo'n goedkope kast, maar dat is niks vaak wordt het te warm in de zomer en moet ik telkens mijn kast open laten staan.

En stof van hier tot tokio wat erin komt en warm wordt mijn proc zeker.

Daarom wilde ik dit keer iets goeds ervoor kopen, namelijk een goede airflow kast.

Alleen mis de ervaring ervan, daarom kwam mij vraag bij jullie.

Jullie hebben me goed geholpen thnx.
Ik wacht nu gewoon af op mijn bestelling en dan alles erin bouwen.

;)

Verwijderd

Beetje de verkeerde volgorde om eerst de kast te bestellen en daarna pas naar meningen en reviews te zoeken ;)
Wat betreft het indelen/aanpassen van de kast is er genoeg te vinden in de CME Faq (ook over airflow) en mocht je er na aankomst van de kast nog steeds niet uitkomen kun je altijd nog een topic starten die voldoet aan de richtlijnen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.