om te beginnen Hallo Allemaal
ik stuitte gister tegen een probleem aan met mijn navigatie software.
ik heb een pocket loox 600 met daarop als navigatie systeem tomtom 3.
aangezien mijn pda een beetje raar begon te doen met het spontaan inbellen naar weet ik veel wat heb ik dus besloten om de hard reset maar weer eens te gaan gebruiken.
en aangezien ik toch wm2003 nog op mijn schijf had staan, heb ik mijn pda meteen geupdate naar wm2003.(ik had ppc2003 erop staan)
vervolgens installeer ik tomtom 3 weer activeringscode weer ingevoerd.
prachtig zo'n maagdelijk navigatie systeem.
maar wat schets mijn verbazing?
ik kan in de navigator mode het toetsenbord van tomtom niet meer gebruiken.
en daar ligt nu mijn probleem.
is dit een oorzaak van een slechte combinatie tussen tomtom 3 en wm2003,
want hij werkte vlekkeloos op ppc2003.
ik kan wel navigeren verder, maar dan moet ik het toetsenbord van mijn pda gebruiken.
ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem, hoewel het wel ontzettend moeilijk is om er überhaupt iets over te vinden op internet.
ps : mocht deze vraag al eens voorbij geweest zijn, dan vraag ik de admin om mij door te linken naar die topic, want na 4,5 uur zoeken gister werd ik een beetje kriegel van die lettertjes.
alvast bedankt.
ik stuitte gister tegen een probleem aan met mijn navigatie software.
ik heb een pocket loox 600 met daarop als navigatie systeem tomtom 3.
aangezien mijn pda een beetje raar begon te doen met het spontaan inbellen naar weet ik veel wat heb ik dus besloten om de hard reset maar weer eens te gaan gebruiken.
en aangezien ik toch wm2003 nog op mijn schijf had staan, heb ik mijn pda meteen geupdate naar wm2003.(ik had ppc2003 erop staan)
vervolgens installeer ik tomtom 3 weer activeringscode weer ingevoerd.
prachtig zo'n maagdelijk navigatie systeem.
maar wat schets mijn verbazing?
ik kan in de navigator mode het toetsenbord van tomtom niet meer gebruiken.
en daar ligt nu mijn probleem.
is dit een oorzaak van een slechte combinatie tussen tomtom 3 en wm2003,
want hij werkte vlekkeloos op ppc2003.
ik kan wel navigeren verder, maar dan moet ik het toetsenbord van mijn pda gebruiken.
ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem, hoewel het wel ontzettend moeilijk is om er überhaupt iets over te vinden op internet.
ps : mocht deze vraag al eens voorbij geweest zijn, dan vraag ik de admin om mij door te linken naar die topic, want na 4,5 uur zoeken gister werd ik een beetje kriegel van die lettertjes.
alvast bedankt.
Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?