Toon posts:

Welke labelwriter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben opzoek naar een labelwriter waarmee ik stikkers kan uitprinten. De stikkers moeten direct opplakbaar zijn dus ik wil niet aan de achterkant zon velletje er af pullekken.. Ook moet hij op een pc worden aangesloten. Het liefst wil ik er eentje die zodra er een velletje word afgescheurd dat er al een nieuwe word gemaakt maar dit is niet een 'must'.

Heeft iemand een idee welke ik het beste kan nemen?

Alvast bedankt

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:48
hoi,

kijk es even op www.dymo.com hier staan genoeg van die writers. ik denk dat jij de Labelwriter 310 of zo wil. echter hier zit niet de functionalteit van afscheuren en een nieuwe komt eruit. afscheuren zelf wel natuurlijk.
echter ook bij deze zitten de stickers op een rolletje en moet je een gemakkelijk te verwijderen achter kant eraf halen.

ik weet zo oo kgeen labelwriter die stickers afdrukt waarbij er aan de achterkant niets zit. want dan krijg je namelijk het probleem dat de sticker om de uitvoerrol kan komen te zitten. alleen plakbandautomaten hebben dit wel.

neus maar even rond op de site. misschien zie je nog wat :)

Klaas

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 18:04
Wij zijn geen zoekdienst...

Heb je zelf al gezocht?

Nooit gehoord van de search?

http://gathering.tweakers...B%5D=&data%5BxFILTERS%5D=

En google?

http://www.google.nl/sear...-8859-1&q=labelwriter&lr=

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er zelf ook al meerdere gevonden ja. Maar ik kan er geen eentje vinden die geen papiertje aan de andere kant heeft. Het was alleen een vraag of jullie er misschien eentje weten. Als jij er geen een weet reageer dan gewoon niet :S

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:48
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 13:28:
Ik heb er zelf ook al meerdere gevonden ja. Maar ik kan er geen eentje vinden die geen papiertje aan de andere kant heeft. Het was alleen een vraag of jullie er misschien eentje weten. Als jij er geen een weet reageer dan gewoon niet :S
zoals ik al zei, zijn die er bij mijn weten niet. je wilt een labelprinter die net als een plakbandautomaat werkt. dit kan namelijk ook niet omdat dit nog door een wamtebron gaat om er letters enzo op te krijgen. als je dan aan de achterkant niets heb, kan je dat plakken wel vergeten.

dus ik denk dat je wel de achterkanten moet werghalen, dit lukt bij dymo-labels van 310,320 labelwriter erg makkelijk omdat die achterkant iets groter is dan de sticker zelf.

Klaas

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel niet zoals een tape automaat hoor. Ik kan me herrineren dat ik wel eens eeen labelwriter heb gezien die als de stikker eruitkwam hij een dusdanig scherpe hoek maakt dat er al een stukje loskwam van die stikker.. Dan kon je de stikker er eenvoudig aftrekken met 1 hand
Pagina: 1