A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
De HD is bedoeld om films/ muziek op te zetten en dus niet om van TV op te nemen. Er zit geen TV tuner in deze types.Firecracker schreef op 23 september 2004 @ 11:33:
Hoi,
2. Die 1504/8 types, kunnen die ook gewoon op de HD opnemen van TV? Of is dat enkel om een film op te zetten zodat je die niet van CD/DVD moet lezen?
Als je er kan op opnemen van TV, kan je dan via je netwerk dit nadien op je PC zetten en zo branden met je DVD-writer van je PC?
Tnx,
Firecracker
Zou natuurlijk wel gaaf zijn als dat wel zo was
1. Dit weet ik helemaal zeker: Nee, dat kan niet.
2. Dat weet ik niet helemaal zeker, maar ik vrees dat dat ook niet kan. Je kan alleen uitzendingen op HD opnemen(als er een tuner in zou zitten), of films op te backuppen, maar kunt er verder weinig mee doen vrees ik.
Die ethernet aansluiten is bedoelt om data van PC naar player te brengen, en meestal niet andersom.
2. Dat weet ik niet helemaal zeker, maar ik vrees dat dat ook niet kan. Je kan alleen uitzendingen op HD opnemen(als er een tuner in zou zitten), of films op te backuppen, maar kunt er verder weinig mee doen vrees ik.
Die ethernet aansluiten is bedoelt om data van PC naar player te brengen, en meestal niet andersom.
[ Voor 10% gewijzigd door voodooless op 23-09-2004 11:51 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?