Het hangt ook van je muis af.Op vrijdag 29 december 2000 19:07 schreef niemand het volgende:
... een van plastic(zo'n soort hoesje).. een van stof... en iets anders....
een treffende spreuk
duur maar de beste
en over dat gelul met die optische muis dat je geen mat nodig hebt is bullshit.
ik heb zelf een logitech mouseman optical en die werkt het best MET een muismat al is het alleen maar omdat er nerf in mijn tafel zit
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Dus.
en is 's winters wat warmer aan de polsen en handpalm.......Op vrijdag 29 december 2000 19:13 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik zweer bij stof. Dat is gewoon het lekkerste en altijd het soepelste. Ook voor uw optische muis.
Verwijderd
Als iemand daarmee komt dan kan EverGlide wel inpakken met zijn kaasplankjes. Prima kaasplankjes overigens, maar toch..
Op vrijdag 29 december 2000 20:18 schreef Scytale het volgende:
Ik zit nog steeds op een magnetisch anti gravity pad te wachten waarbij je (optische) muis een micron of wat boven de mat zweeft.
Als iemand daarmee komt dan kan EverGlide wel inpakken met zijn kaasplankjes. Prima kaasplankjes overigens, maar toch..
Verwijderd
Verwijderd
Zo'n Looney Tunes ding is al 4 jaar oud, maar muist nog steeds als de beste
Verwijderd
En ik woon in NEderland trouwens.
Maar komnde zomer naar AMERIKA!! Dus ff inkopen die handel!!!
YEah!! USA chicks here I come!!
Wanneer komt de X-box trouwens uit in USA?? Misschien kan ik hem dan meenemen.
Verwijderd
LOL HAHAhaheh....Op vrijdag 29 december 2000 20:26 schreef wfvn het volgende:
[..]
URL???
anyway, ja everglide of die ratpadz zijn ook wel lekker, heb zelf een erg oud stoffe matje, nog van m'n A1200, gaat af en toe in de was
Verwijderd
Doei
Verwijderd
Of je kan m gewoon op www.everglide.de bestellen, daar zijn de shipping kosten erg vriendelijk vergeleken met everglide in de VS..Op vrijdag 29 december 2000 23:11 schreef jordyb het volgende:
Everglide. Terwijl ik zelf geen Everglide heb. Want ze zijn in Belgie uitverkocht.
En ik woon in NEderland trouwens.
Maar komnde zomer naar AMERIKA!! Dus ff inkopen die handel!!!
YEah!! USA chicks here I come!!
Wanneer komt de X-box trouwens uit in USA?? Misschien kan ik hem dan meenemen.
(gepromoot door [H]ardocp)
www.ratpadz.com/
de ratpadz heeft overal zeer goede revieuws gekregen
Verwijderd
- looney tunes.
- Lekker zwaar
- dik
- antislip op de onderkant
- stoffen bovenkant
+ dat ie best geinig is
Hele tijd geleden eens bij V&D gekocht
Verwijderd
Ik ga toch al naar USA. dus dan neem ik er meteen 2 mee. Want de dollar is toch aan het dalen. En heb ik een groter aanbod aan matjes.Op zaterdag 30 december 2000 02:29 schreef minus0ne het volgende:
[..]
Of je kan m gewoon op www.everglide.de bestellen, daar zijn de shipping kosten erg vriendelijk vergeleken met everglide in de VS..
is helemaal geen gelul ik heb ook een optische muis maar ik vind het gewoon klote om zonder muismat te muizen want dan lig ik met mijn pols op de harde tafelOp zaterdag 30 december 2000 00:15 schreef mikevanrooijen het volgende:
GELUL mycroft zoals jij het uitlegd heb je geen optische zonder bal en heeft je vriend er ook geen dus hoe weet je nou of het kut is die dingen zijn NIET MEER NODIG flikker ze allemaal weg en gebruik gewoon je tafel of je muur alles kan !
Doei
Voor de mensen die nogsteeds denken dat je voor opticals geen mat nodig hebt:
"droom maar heerlijk verder"
De mat zorgt niet alleen voor meer grip(niet nodig bij opticals dus) MAAR zorgt ook dat je muis beter glijdt, omdat de betere matten minder weerstand hebben.
Ik heb nl. zowel een optical als een balmuis, zonder mat gewoon KUT!
Yeah, die ruled gewoon, gaat al 4 jaar mee (hoezo 3M goeie muismat?? 6 maand met een muismat van 30 piek ...wil best veel geld uitgeven aan pc shit, maar dit vindt ik wel erg maf, voor dat geld heb je bijna een Everglide die je hele leven meegaatOp zaterdag 30 december 2000 02:37 schreef LAAF het volgende:
Ik heb een muismat van marvin the martian (lekker belangrijk) maar die is dus van
- looney tunes.
- Lekker zwaar
- dik
- antislip op de onderkant
- stoffen bovenkant
+ dat ie best geinig is
Hele tijd geleden eens bij V&D gekocht
Trouwens, ik heb hem bovenop een ander matje gelijmd. Het gaat zo al meer dan een jaar mee, en het lijkt niet alsof hij snel verslijt:)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Kspeel quake al sinds quake bestaat en CS tot in de late uurtjes!
Ik heb verschillende muizen gehad en getest ( van Boomslang tot optical )
Het mooiste is gewoon een stoffig blauw muis matje ( kost 5 piek ) en als muis een Logitech Gaming mouse pro ( met bal ) en ik moet zeggen dat headshot heerlijk
Zo'n optical is ook wel mooi alleen op een gladde ondergrond ( een playboy zoals ik 1 van jullie zag ) verspringt die af en toe, zeer irri
http://www.xbmcfreak.nl/