[Photoshop] Thumbnails in Windows Explorer?

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 21:48
Hoi,

Ik erger me eraan dat ik van Photoshop files geen preview kan zien in Windows Explorer. Ik meen me te herinneren dat dit in een vorige versie wel kon, zou er een bepaalde reden zijn waarom ze dat er uit hebben gehaald in CS?

Ik werk nu dus met Photoshop CS. Is er een plugin of zo om wel die thumbnails in Explorer te zien?

Ik heb al eens gekeken op Google, en daar vond ik iets terug van een bestandje van versie 7 dat je kon kopiëren naar CS, maar aangezien ik de 7 hier niet heb... .

Tnx,
Firecracker

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Verwijderd

photoshop -> preferences -> file handling
Bedoel je die ?

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 21:48
Euh, ik weet niet wat jij bedoelt, maar volgens mij staat daar niets om Previews in Windows in te stellen, wel?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

me1299

$ondertitel

ff subtiel kickje.

Ik zit met hetzelfde 'probleem' heb wel wat gevonden met google, maar daarvoor heb je idd een bestand uit deel7 nodig. Iemand anders een idee?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik heb hier photoshop 7.

Als jullie even melden welk bestandje dan zal ik die even uploaden naar mijn ftp en dan stuur ik jullie een pm..