Toon posts:

beamer 3300MP problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sind kort een beamer van dell 3300MP geeft haarscherp beeld niets mis mee echter wanneer ik een voetbalwedstrijd op wil kijken dan is het een drama. Bij snelle camera bewegingen vervaagt het beeld een aantal seconden (bluring). Heel erg vervelend. Ik heb de beamer aangesloten via mijn TV met een scartblok verloop stukje op een composiet kabel (geel tulpje). Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?? Is het een probleem van de beamer dat ie de refresh rate niet aankan of kan ik met een beter bekabeling dit probleem oplossen??

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Probeer eens om via S-VIDEO aan te sluiten, dat geeft toch al veel beter beeld dan composite.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook geprobeerd maar dan krijg ik zwart/wit beeld!! En daar zie ik nog steeds die vetraging alleen is het nu niet zo duidelijk te zien misschien door de beter kabel of omdat het zwart/wit betreft?? Mijn Tv heeft twee scart aansluitingen een ervan zou S-video moeten ondersteunen, dus ik begrijp niet waarom ik dan zwart/wit beelden krijg?

Verwijderd

als je zwart wit krijgt: dan onderteunt je TV geen echte S-Video out.
ligt dan dus aan je tv...

vervaging: geen idee waarom, maar lijkt me niet een fout van je beamer, eerder een iets mindere kwaliteit ?

Verwijderd

Vervaagt het hele beeld, of maar een gedeelte ervan en lijkt het op een regenboog effect?

Verwijderd

Topicstarter
nee het is geen regenboogeffect (dat is als jezelf heen en weer beweegt) dit treedt op als de camera snelle bewegingen maakt bv om de bal te volgen. Dan wordt het beeld (hele beeld) even wazig net of ie het signaal niet kan verwerken

Verwijderd

Voor het RBE-effect hoef jezelf niet te bewegen ;) , maar dat is het in dit geval dus niet.
Pagina: 1