Toon posts:

problemen van tv naar pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een dvd recorder gekocht en wil deze aansluiten op mijn pc.
Als ik de speler in de uitstand laat heb ik wel goed beeld op de tv,zet ik de speler echter aan dan word het beeld grijs.
Ik heb dit ook geprobeerd met de video en daarop doet hij het echter niet en is het beeld wel gewoon in kleur.
Ook heb ik al geprobeerd om de recorder op de video aan te sluiten om zo via het videokanaal vanaf de pc op te nemen maar ook dit weer hetzelfde verhaal,ik zet de speler aan en het beeld is weer grijs.

kaart:geforce fx5200
ik heb tv tool gebruikt maar ook de originele drivers(zelfde verhaal)

INFO speler
oopla dvr 330

Iemand hier ervaring mee en weet wat je er aan kunt doen?

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:03
Is het geen beveiliging van de DVD speler? Zodat je geen beelden kan opnemen (DVD op videorecorder aansluiten zou dan ook niet werken).

Verwijderd

Topicstarter
dat kan juist wel weer.Ik snap er ook niets van.

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft even geduurt maar ik heb een oplossing gevonden,wel zeg ik erbij dat je wel creatief moet zijn.
Maar het werkt wel,waarschijnlijk is het bij mijn dvd recorder toch een soort van kopieerbeveilliging.
Ik had dus eerst de 2 scarts aan de achterzijde geprobeerd,dit werkte dus niet omdat als de dvd recorder werd aangezet er in plaats van kleur,grijs beeld was.
Sluit de tv aan op een svhs scart stekker maar sluit deze niet aan op de dvd recorder.
Tenminste bij mij is het zo dat ik voor ook nog een uitgang heb zitten met alleen composiet(geel) en audio.
Dan sluit de composiet stekker vanuit je svhs scart naar de ingang van de dvd speler en dan moet het werken tenminste bij mij wel.En niet vergeten de audio stekkers natuurlijk ook aan sluiten op die ingang.

Dus er loopt een kabel vanuit je tv out naar de svhs scart
en vanuit je svhs scart 1(composiet) naar je dvd speler
en natuurlijk je audio kabels maar dat is bij iedereen weer verschillend

Ik hoop dat sommige mensen hier wat aan hebben. icon_idea.gif