Toon posts:

Vervangen Fannetjes Voodoo 5 5500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke Fannetjes kan ik er het beste op zetten. Ze moeten goed koelen en niet al te luidruchtig zijn. Deze die er nu op zitten hoor ik buiten de kast :(

Verwijderd

De blueorb natuurlijk maar ik denk dat je wel wat moet aanpassen om de blueorb erop te krijgen....
maar het lukt vast wel wees creatief *D

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Blue orb. 100% zeker. (Ziet er touwens wijs uit man 4 orbjes op je videoplank)

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 19:29 schreef InterCC het volgende:
Blue orb. 100% zeker. (Ziet er touwens wijs uit man 4 orbjes op je videoplank)
4 orbjes huh
volgens mij heeft de voodoo 5500 maar twee fannetjes nodig heeft nameljk ook maar twee
chips die gekoeld moeten worden dus hoezo 4.

bij de voodoo 5 6000 (die nooit is gemaakt door voodoo maarja) die heeft wel 4 koelertjes.

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg ik dan die heatsinks er af zonder beschadigingen? Ze zitten volgens mij alleen maar met Heatcompound vast!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Het schijnt dat je de kaart in een plastic zakje een nachtje in de vriezer moet leggen, dan knap je ze er zo af.

Als je hem maar droog weer aanzet zie ik het probleem niet.

www.nintendocasemods.com

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 00:18
probeer bij het loswrikken anders een oude pinpas (ofzoiets) tussen het gereedschap en de kaart te houden.....
was eregns een site waar ze een voodoo 5500 met blue orbjes hadden uitgerust....paste niet helemaal, dus had die gozer ze met van die snelbind stripjes eropvast gemaakt..... :)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Pagina: 1