Usenet + Tiscali = te omzeilen!?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-01 02:04
Na aanleiding van mijn vorige topic (Opzegging Tiscali ADSL) vraag ik mij af of er ook een manier is om dit verhaal te omzeilen is.

Ik ben dus afgesloten van usenet van eweka door tiscali maar wil toch gebruik maken van mijn account. Is dit mogelijk door een anonieme proxyserver o.i.d. ??

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:07
Proxy werkt alleen voor HTTP verkeer en niet voor NNTP verkeer (news-server). Het eenvoudigste is om een pay server te nemen. Dit heeft het voordeel dat je altijd een goede feed hebt en de maximale snelheid.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
nickbear schreef op 23 september 2004 @ 09:43:
Na aanleiding van mijn vorige topic (Opzegging Tiscali ADSL) vraag ik mij af of er ook een manier is om dit verhaal te omzeilen is.

Ik ben dus afgesloten van usenet van eweka door tiscali maar wil toch gebruik maken van mijn account. Is dit mogelijk door een anonieme proxyserver o.i.d. ??
Lijkt me beetje lastig of weet jij iemand die jou een proxy server aanbiedt om dit verkeer van eweka naar jou doorheen te laten lopen? Kost een hoop bandbreedte op die machine.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05

SkyStreaker

Move on up!

Je hebt wel proxy-binders, ik heb er ooit een gebruikt. Maar deze tooltjes zijn heeeeel erg moeilijk te vinden.

Het tooltje doet in principe zich voor als een soort gateway. Je configureert het tooltje door een proxy (of een serie van) te noemen en vervolgens zeg je welke programma's door middel van haar verbinding maken met het internet en dat is dan in principe alles. Normaal gesproken ondersteunt een proxy ALLES, alleen kom je niet vaak de optie tegen om een proxy te gebruiken in een newsreader.

Niet wetende of het je om binaries gaat ja of nee, maar in het geval van niet:

www.newzbot.com / http://freenews.maxbaud.net kan je veel gratis/commerciële servers vinden met statistieken.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
Ik zou ze zeggen probeer sockscap eens :)

http://www.socks.permeo.c...ocksCapDownload/index.asp

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-01 02:04
Ik heb nu dus een sockserver nodig....

weet iemand 1?

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05

SkyStreaker

Move on up!

Google eens op proxylists.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 23:07

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Tot volgende week werk ik nog bij Tiscali, ben blij wanneer ik straks weg ben. Vind dit weer een van de vele belachelijke acties van Tiscali.

Van interne informatie bronnen weet ik dat de blokkade niet door Tiscali Nederland is gedaan, maar door het hoofdkantoor in Italie. Ze zeggen in Italie de blokkade al ongedaan gemaakt te hebben, maar dit is vooralsnog niet bewezen. Ik ben bang dat dit een juridische oplossing gaat krijgen, want dit gaat echt uit de hand lopen. Tiscali vind dat Eweka geld moet betalen aan hen, omdat veel van de Tiscali abonnees gebruik maken van de Eweka dienst. Complete onzin natuurlijk, maar ja, Tiscali kennende sta ik hiervan dan ook niet te kijken.

Een omzeiling is er helaas niet...

Profile

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

We werken hier niet mee aan het omzeilen van beveiligingen. Zie ook:
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.