Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoektocht PDA en Mobiele telefoon in 1!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een PDA met alle functies die je van een goede PDA mag verwachten (WI-FI, Bluetooth, flink geheugen etc.etc.) in combinatie met een mobiele telefoon. Vind het onzin om hiervoor twee verschillende apparaten met me mee te slepen.....wie kan mij vertellen of dit soort apparaten bestaan en zo ja welke moet ik hebben?

Verwijderd

Help, zou je best niet even zelf wat rondneuzen en dan opinie's vragen ipv het zo breed op tafel te gooien?

Allé, om je een plezier te doen ... de nieuwe P910 van sonyericsson, maar zoek misschien zelf eerst eens.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

PalmOne Treo600
Alleen moet je wel geheugen erbij kopen.
Op zich een mooi apparaatje.

Verwijderd

Topicstarter
treo 600 heeft geen bluetooth en al zeker geen wi-fi....valt af
en de sony-ericsson is nog niet verkrijgbaar als ik het goed heb

Verwijderd

Dan maar de iPAQ H6340 ! (Trouwens de P910 is "binnenkort beschikbaar" en heeft dacht ik ook geen wireless ingebouwd, maar het is wellicht wel via extra kaartje mogelijk).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 10:02 ]

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
Hier op het bedrijf lopen veel mensen rond met een Qtek. Apparaat is niet zo groot en schijnt veel mee mogelijk te zijnl.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dan zal ik als ik jouw was even wachten op de Nokia Communicator 9500. Pracht ding! www.nokia.com

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
moet natuurlijk wel een beetje handzaam formaat zijn.....heb niet zulke grote broekzakken ;)

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=4936

Deze wil ik hebben! :9

heb alleen nog geen 699 euro voor over.. even wachten nog :+

Verwijderd

ff een abootje nemen bij orange ofzo en je hebt de qtek 2020 voor nog geen 200,-

pracht apparaat al zeg ik hetzelf

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 10:01:
Dan maar de iPAQ H6340 ! (Trouwens de P910 is "binnenkort beschikbaar" en heeft dacht ik ook geen wireless ingebouwd, maar het is wellicht wel via extra kaartje mogelijk).
Lijkt me stug aangezien het geheugen van sony is. En geen SD kaart :(.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Qtek 2020 maar die mist wlan dat zouje wel via een apart kaartje kunnen regelen.

http://www.pdashop.nl/product/2739

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 09:24:
Ik ben op zoek naar een PDA met alle functies die je van een goede PDA mag verwachten (WI-FI, Bluetooth, flink geheugen etc.etc.) in combinatie met een mobiele telefoon. Vind het onzin om hiervoor twee verschillende apparaten met me mee te slepen.....wie kan mij vertellen of dit soort apparaten bestaan en zo ja welke moet ik hebben?
dit is al de zoveelste topic dat iemand zoiets vraagt..

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

... en waarschijnlijk zonder te realiseren wat 'ie eigenlijk in een PDA zoekt, maar puur gaat voor de grootste cijfers en de meeste functies. :+

Alors.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ondanks dat de treo 600 geen bluetooth en wifi heeft, is het toch een leuk apparaat. Zelfs iemand van Dell gebruikt hem omdat hij beter werkt als PocketPC-based smartphones :P
Bluetooth is wel handig om draadloos te internetten met een telefoon in je broekzak, maar die is al ingebouwd. Wifi is handig om te internetten, maar dat gaat al via GPRS.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voordat je zomaar naar apparaten gaat vragen die aan je niet zo specifieke eisen voldoen, is het noodzakelijk om eerst even te zoeken. Dan had je kunnen weten dat die combinaties inderdaad bestaan, en in welke uitvoering en met welke specificaties. En over al die apparaten zijn topics hier in GT en/of I&T. Succes!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.