Sinds een week hebben wij hierzo een nieuwe telefoon staan, een "Rimini 100HV" van de KPN, zo'n ding waarmee je ook sms kan versturen via de normale lijn. Maar nu het gekke, al 2 dagen probeert een apparaat ofzo steeds verbinding te krijgen met ons, en het lukt nog ook. Als er een inkomend "gesprek" komt dan neemt die telefoon automatisch op, lijkt het wel. Maar je hoort niemand praten maar een soort van puls toon geluidjes, afgewisseld met super hoge 'fluit' tonen. Dit gebeurt om bijna vaste tijden, soms een paar uur lang om het half uur, en dan weer een heel uur lang en dan weer een uur helemaal niets. In de display staat geen nummer, ook niet 000000000 van onbekend, dus ik heb geen idee wie of wat het kan zijn.
Het toestel zit normaal aangesloten, in een Quattrovox 2(weet niet zeker) die weer aan een NT1 ding zit. Het kan bijna denk ik niet aan die centrale liggen want er zijn nog 3 andere telefoons in dat ding aangesloten die nergens last van hebben. Heeft iemand een idee hoe dit simpel op te lossen is, of hoe ik dit ooit uitleg aan de KPN zonder dat die gast in de winkel me aankijkt als een schaap? (ben btw wel van plan om naar de primafoon winkel te gaan, maar ik kan bijna niet als ze open zijn, behalve pas zaterdag, dus daarom vraag ik het hier eerst of het simpel op te lossen is met een instelling veranderen ofzo)
Het toestel zit normaal aangesloten, in een Quattrovox 2(weet niet zeker) die weer aan een NT1 ding zit. Het kan bijna denk ik niet aan die centrale liggen want er zijn nog 3 andere telefoons in dat ding aangesloten die nergens last van hebben. Heeft iemand een idee hoe dit simpel op te lossen is, of hoe ik dit ooit uitleg aan de KPN zonder dat die gast in de winkel me aankijkt als een schaap? (ben btw wel van plan om naar de primafoon winkel te gaan, maar ik kan bijna niet als ze open zijn, behalve pas zaterdag, dus daarom vraag ik het hier eerst of het simpel op te lossen is met een instelling veranderen ofzo)