Toon posts:

SMC Barricade 9 ADSL modem + Router + W-Lan + Bridge Annex A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik weet het dikke noob i know i know maar ik heb echt jullie hulp nodig. Jullie zijn nu op dit moment echt mijn enige hoop echt super desperados dus!

Ik heb de SMC Barricad 9 + Wlan van SMC 54Mbps kaartje maar mijn verbinding valt na drie uurtjes internetten constant weg. Als ik ook naar mijn link info kijk dan zie ik dat alles goed gaat. maar na 3 uurtjes valt me verbinding toch weer weg. |:( Heel erg zonde dus als ik moet gaan werken en download. Ik heb ook een bridge aangeschaft voor mijn PS2 die ik niet echt vaak gebruik voor mijn PS2 en nu heb ik die aan mijn pc aangesloten ipv de ps2 en nu valt af en toe toch nog de verbinding weg dus en bridge en w-lan kaart in me pc beide aangesloten nu uit frustratie. :( Ook al staat keep connection alive van norton aan de verbinding valt toch nog van tijd tot tijd weg. Of ik nou alleen de Bridge aansluit of mijn W-Lan kaart de verbinding blijft na een verloop van tijd toch nog wegvallen. :'(
Hoe kan dit nou?

Please guys help me out i no you only can _/-\o_

Verwijderd

Gebruik je toevallig iets als emule? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee wel Sharazaa. En sp2 al uitgevoerd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 23:18:
Nee wel Sharazaa. En sp2 al uitgevoerd.
Dan zit daar probably je probleem: door de vele connecties loopt je router waarschijnlijk vast :)