Hallo,
Ik zit eraan te denken om een Trust USB2 AUDIO/VIDEO EDITOR te halen om videobanden en Hi8 bandjes van analoge videocamera op (S)VCD te branden en daarna op (groot)breedbeeld terug te kijken.
Nu heeft het apparaatje deze specs en ik vraag me af of die FPS wel genoeg zijn voor goede kwaliteit. Wie weet het? (De pc waarop het moet gebeuren voldoet ruim aan de gevraagde systeemvereisten)
Link naar Trust site:
http://www.trust.nl/home/...Fartnr%3D13991%26show%3D1
Extern apparaat voor vastlegging van audio/video
USB 2.0 voor snelle overdracht van videosignalen en eenvoudige plug & play installatie zonder de PC open te hoeven maken
MPEG-1, MPEG-2 en MPEG-4 real-time audio/video-opnames van diverse videobronnen zoals videocamera, dvd-speler of videorecorder
Videovenster te vergroten tot full-screen weergave
Voeding via USB-bus, geen voedingsadapter nodig
Screen capture met hoge frequentie van 30-25 fps
Snapshotfunctie voor opslaan van videostream tot stilstaande beelden van hoogwaardige kwaliteit
Ondersteuning van gedecodeerde YUV 4:2:2 beeldinvoer
Ingangen voor S-video en composiet video
Mogelijkheid om hoge resolutie videobeelden vast te leggen van DVD kwaliteit: PAL (720 x 576) en NTSC (720 x 480)
Inclusief extra software: Ulead Video Studio 6.0SE
Productafmetingen (hxbxd in mm): 32 x 55 x 115
Ik zit eraan te denken om een Trust USB2 AUDIO/VIDEO EDITOR te halen om videobanden en Hi8 bandjes van analoge videocamera op (S)VCD te branden en daarna op (groot)breedbeeld terug te kijken.
Nu heeft het apparaatje deze specs en ik vraag me af of die FPS wel genoeg zijn voor goede kwaliteit. Wie weet het? (De pc waarop het moet gebeuren voldoet ruim aan de gevraagde systeemvereisten)
Link naar Trust site:
http://www.trust.nl/home/...Fartnr%3D13991%26show%3D1
Extern apparaat voor vastlegging van audio/video
USB 2.0 voor snelle overdracht van videosignalen en eenvoudige plug & play installatie zonder de PC open te hoeven maken
MPEG-1, MPEG-2 en MPEG-4 real-time audio/video-opnames van diverse videobronnen zoals videocamera, dvd-speler of videorecorder
Videovenster te vergroten tot full-screen weergave
Voeding via USB-bus, geen voedingsadapter nodig
Screen capture met hoge frequentie van 30-25 fps
Snapshotfunctie voor opslaan van videostream tot stilstaande beelden van hoogwaardige kwaliteit
Ondersteuning van gedecodeerde YUV 4:2:2 beeldinvoer
Ingangen voor S-video en composiet video
Mogelijkheid om hoge resolutie videobeelden vast te leggen van DVD kwaliteit: PAL (720 x 576) en NTSC (720 x 480)
Inclusief extra software: Ulead Video Studio 6.0SE
Productafmetingen (hxbxd in mm): 32 x 55 x 115