Toon posts:

[PC] far cry met ati9200 pci

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft een barbone zonder agp slot, en heeft daarvoor een ati 9200 gekocht PCI.

andere specs zijn:

Amd 2400
512 RAm

Lijkt mij meer dan genoeg, maar hij krijgt far cry niet geinstaleerd, heb even gezocht op internet kon niks over dit specifieke probleem vinden.

Zelf draai ik hem prima met mindere specs met een ati 9200se AGP.

Kan het daaraan liggen het verschil PCI en AGP?

Laat me ff weten als jullie meer willen weten bel ik hem even.

Alvast bedankt voor de reacties!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Waarom krijgt ie hem niet geinstalleerd? Wat voor een foutmelding krijgt hij?
Met zo weinig info kunnen we gewoon echt NIKS ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat je FarCry niet eens geinstalleerd krijgt zal niks te maken hebben met je vga kaart hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke bij de instalatie procedure na het vragen van CD 3 de cd versie dus, blijft op het einde hangen, we hebben een kwartier gewacht maar gaat niet verder.

Kan iemand hier wat mee?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33

_Ernst_

Mark It Zero!

Denk dat het dan eerder zal liggen aan een beschadigde cd dan aan een hardware probleem. Midden in de installatie zal hij niet vastlopen vanwege een te zwakke videokaart ofzo.

Last.fm

Verwijderd

das wel zeer zeker dat dat een kapotte cd is..de videokaart maakt bij het installeren echt geen fuck uit...zelfs op en oude Viper V550 (diamond) kun je em nog installeren...dus gewoon kapoete cd!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
of een verneukte windows installatie. Misschien helpt een format wel. ( het valt te proberen) :)

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Of een cd-drive die heel gevoelig is voor krasjes; dat scheelt ook nog wel eens.
Het zou dus goed kunnen dat die cd het in een andere pc wel doet.

Verwijderd

Doe het volgende:

Kopieer de inhoud van alle 3 cd`s naar je harddisk, eventueel naar 1 zelfde map, zodat tie gelijk alle bestanden kan vinden en installeer em dan vanaf je hd. Zo omzeil je eventule installatieproblemen met je cd`s.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 11:02 . Reden: gvd spelfouten.. ]

Pagina: 1