Vandaag was het raak, mijn pc starte niet op. (ik start op en de monitor doet niks, de ventilators draaien. Dus is ging systematisch alles af. Eerst heb ik alle randapparatuur los gemaakt. Toen alle cdroms, hd, etc. Toen had ik alleen nog de mobo, ram, proc, en videokaart. De voeding werkte op een andere pc, en het geheugen ook. De videokaart werkt ook op een andere pc. Dus er blijven nog 2 dingen over. Toen heb ik eens de boxed cooler eraf gehaald en eens opgestart....
Ik zette de pc aan, en in 2 sec werd de core gloeiend heet en moest ik loslaten. (ik had een droge vinger op de core gelegd) Houdt dit dan in dat ie dood is? Ik heb de computer ook langer aangehad, maar dan voelt de koeler gewoon koud aan. Schakelt ie dan uit ofzo? Want meteen als ik opstart, wordt ik gloeiend heet. Oja, ik heb de cmos gecleared en de voeding losgehaald met de batterij, maar niets hielp. Kan iemand mij zeggen of de processor nu kapotus is?
Ik zette de pc aan, en in 2 sec werd de core gloeiend heet en moest ik loslaten. (ik had een droge vinger op de core gelegd) Houdt dit dan in dat ie dood is? Ik heb de computer ook langer aangehad, maar dan voelt de koeler gewoon koud aan. Schakelt ie dan uit ofzo? Want meteen als ik opstart, wordt ik gloeiend heet. Oja, ik heb de cmos gecleared en de voeding losgehaald met de batterij, maar niets hielp. Kan iemand mij zeggen of de processor nu kapotus is?