[codecs] installeren wil niet op win xp sp1

Pagina: 1
Acties:

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Ik werk met Adobe Premiere Pro 1.5 en wil graag een divx bestand importeren. Nu is het probleem dat ik nog geen codecs geinstalleerd heb staan. Dus ik haalde een codecpack binnen en ging hem installeren totdat ik de volgende fout kreeg:

Afbeeldingslocatie: http://www.m3x.nl/errorinstallcodecs.JPG

Dit gebeurt bij welk codec(pack) ik ook probeer te installeren of de installatie loopt vast maar dan ga ik van hetzelfde probleem uit. Ook in Safe Mode krijg ik het niet voor mekaar. Ik ben echt door me ideeën heen.

GoT Search leverde niks op en ook Google bracht me niet verder

Ik draai het volgende

XP2700
1 GB DDR
Windows XP SP1

[ Voor 6% gewijzigd door MixingMastersM op 22-09-2004 21:11 ]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Hmmmm, ik weet geen oplossing voor het installen van een codecpack wat niet wilt....maar misschien kun je eens ffdshow proberen. Codecpacks zijn meestal een ramp installeren veel meer rommel dan jij wilt. Als je alleen divx en xvid wilt lezen (decoden) dan is een directshow fliter voldoende (zoals fddshow), wil je een divx of xvid gaan maken (encoden) dan heb je pas de vereiste codec nodig.

meuktracker: ffdshow 2004-08-28

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Uiteindelijk is het gelukt door een windows repair vanaf de cd uit te voeren. Zoals Cavie aangeeft, ffdshow installeren ging ook niet meer. Nadat ik windows repaired had wildde ze moeiteloos installeren en al me instellingen bleven bewaart gelukkig.