Toon posts:

Nadat Ik Sp2 heb geinstald, is mijn internet heel traag...

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey peepz,

Ik heb sinds 2weken via update site sp2 gekregen en geinstalleerd....

Maar sinds de installatie is mijn internet heeel traag geworden, bij speedtest was mij internet voor de installatie 253kb/s en nu is het 2.53kb/s.........

Ik heb ADLS Comfort van Planet met een Alcatel SpeedToch Ethernet Modem(510)...

Bij de update site zijn er geen updates meer aanwezig die mijn pc nodig heeft...

Waarom is mijn internet zo traag geworden??Hoe kan ik dat oplosssen???

mvg,

Scoop1

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:12

MetalStef

gietijzer

Voelt internet ook trager? Het kan zijn dat de ingebouwde firewall even in de weg zit als je een meting via Speedtest doet. Probeer deze eens uit te schakelen en meet dan nog een keer.

Als internet verder niet traag aanvoelt en ook downloaden over http niet langzaam gaat, lijkt mij dit vooral een probleem met de standaard firewall.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

Verwijderd

Topicstarter
MetalStef schreef op 22 september 2004 @ 20:31:
Voelt internet ook trager? Het kan zijn dat de ingebouwde firewall even in de weg zit als je een meting via Speedtest doet. Probeer deze eens uit te schakelen en meet dan nog een keer.

Als internet verder niet traag aanvoelt en ook downloaden over http niet langzaam gaat, lijkt mij dit vooral een probleem met de standaard firewall.
Ik heb de firewall allang uitgezet, maar toch.... Als het daar aan lag, had ik egt geen topic hierzo geopend.... het is niet egt de firewall....
Moet ik niet iets bij downen voor de modem ofzo.... weet ik veeelll....

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 19:43

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:33:
Ik heb de firewall allang uitgezet, maar toch.... Als het daar aan lag, had ik egt geen topic hierzo geopend.... het is niet egt de firewall....
Moet ik niet iets bij downen voor de modem ofzo.... weet ik veeelll....
Sjees zeg, het is geen MSN hier. Gebruik even normale woorden ofzo.

Meet je verbinding eerst maar gewoon eens. Als objectief blijkt dat je verbinding trager is dan is er echt iets aan de hand. Nu is het alleen maar een beetje koffiedik kijken en daar zijn we op GoT niet zo goed in. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Pogostokje schreef op 22 september 2004 @ 20:43:
[...]

Sjees zeg, het is geen MSN hier. Gebruik even normale woorden ofzo.

Meet je verbinding eerst maar gewoon eens. Als objectief blijkt dat je verbinding trager is dan is er echt iets aan de hand. Nu is het alleen maar een beetje koffiedik kijken en daar zijn we op GoT niet zo goed in. ;)
Dat heb ik gedaan toch..
Met/Zonder firewall aan is me snelheid van internet bij Speedtest 2.53kb/s..
Dat was 253kb/s (met/zonder firewall aan) voordat ik sp2 installeerde op mijn pc...

Wat is het probleem??