Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Verder post eens wat voor processen er op de achtergrond draaien ?
301SQN
Maar ik had laatst het vermoeden dat het heeft te maken met je virusscanner annex de nieuwe securitycenter .. want die combo trekt soms heel veel CPU time...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Dit zou namelijk best een virus kunnen zijn.
zeker ivm uitgeschakelde virusscanner
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Ik denk eerder dat ie juist zijn virusscanner tijdelijk heeft uitgeschakeld om dat als mogelijke oplossing te elimineren ... maar dat geeft dus ook weinig soulaas .bonzaibuddy schreef op 22 september 2004 @ 20:21:
Welk proces draait op de achtergrond en gebruikt 100% cpu?
Dit zou namelijk best een virus kunnen zijn.
zeker ivm uitgeschakelde virusscanner
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Qua software is het eigenlijk nog helemaal kaal behalve drivers en office. Wat betreft de programma die 100% trekt dat is gewoon het programma wat actief is. in het geval van het checken met je taskmanager je taskmanager
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Hakker schreef op 22 september 2004 @ 20:25:
een virus lijkt mij sterk of hij moet ineens door de router komen want die zit dicht gestimmerd.
Qua software is het eigenlijk nog helemaal kaal behalve drivers en office. Wat betreft de programma die 100% trekt dat is gewoon het programma wat actief is. in het geval van het checken met je taskmanager je taskmanager
4.46 is geinstaleerd net als laatste forceware driverVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:26:
VIA drivers (of het gebrek eraan) willen dit soms ook wel eens doen.
De nieuwste driver heeft versie nummer 4.53 ... dus dat zou het verklarenHakker schreef op 22 september 2004 @ 20:28:
[...]
4.46 is geinstaleerd net als laatste forceware driver
Nou zoals het er zo uitziet is het waarschijnlijk toch de security center van microsoft wat dwars schijnt te zitten. Nu ik die helemaal uit heb gezet lijkt ie gewoon weer goed te doen.Vidra schreef op 22 september 2004 @ 20:31:
[...]
De nieuwste driver heeft versie nummer 4.53 ... dus dat zou het verklarenniet
Hopelijk is dat het probleem. In ieder geval weer een reden om MS te haten
Welke virusscanner gebruik je? ik gebruik mcafee ik had ook al zo'n vermoedde jegens de nieuwe securitycenter ... nu maar hopen dat snel met een patch ofzo op de proppen komen!!Hakker schreef op 22 september 2004 @ 20:35:
[...]
Nou zoals het er zo uitziet is het waarschijnlijk toch de security center van microsoft wat dwars schijnt te zitten. Nu ik die helemaal uit heb gezet lijkt ie gewoon weer goed te doen.
Hopelijk is dat het probleem. In ieder geval weer een reden om MS te haten
De user is admin, maar als ik in taskmanager kijk zie ik hele onstabiele cpu usage van tussen de 0-100% terwijl de idle proces gewoon op 99% staat alleen de meter in de tray en de status helemaal onderaan geven andere waarden aan. Echt het begint nu allemaal wel heel erg vreemd te worden
Ik heb het hier dus over echt seconden lang dus taskamanger moet het wel opmerken al schijnt ie dat helemaal niet te doen.
Het is net alsof er nog een proces draait die niet eens in de taskmanager te zien is.
[ Voor 26% gewijzigd door Hakker op 23-09-2004 09:29 ]