Er is hier internet van Zonnet en dat geeft geen internet pagina's weer totdat je het IP-adres vernieuwd, dit is uiteraard niet de bedoeling. De ADSL verbinding hier verloopt via een USB modem van E-tech, waarvoor ik nieuwe drivers heb geprobeerd te instaleren maar zodra ik op E-tech zon site kijk crashed IE
Alles draaid dus prima als je het ip adres vernieuwd maar daarna krijg je geen pagina meer te zien. Je ziet wel dat je verbinding hebt en je ontvangt wel data ( dit wordt aangegeven door het driver progsel). Wanneer je het IP vernieuwd krijg je het zelfde terug. (wel wat appart voor een DHCP server
)
Onder XP draaide het wel zonder moeite
Overige Specs
PII 350 Mhz
Win98 1e editie ( ik weet dat er op de site staat dat het soms niet werkt maar het werkt hier dus half...)
128 MB ram
Ati rage S3
8 BG HD
Iemand dus een idee hoe internet te behouden zonder steeds te vernieuwen
Alles draaid dus prima als je het ip adres vernieuwd maar daarna krijg je geen pagina meer te zien. Je ziet wel dat je verbinding hebt en je ontvangt wel data ( dit wordt aangegeven door het driver progsel). Wanneer je het IP vernieuwd krijg je het zelfde terug. (wel wat appart voor een DHCP server
Onder XP draaide het wel zonder moeite
Overige Specs
PII 350 Mhz
Win98 1e editie ( ik weet dat er op de site staat dat het soms niet werkt maar het werkt hier dus half...)
128 MB ram
Ati rage S3
8 BG HD
Iemand dus een idee hoe internet te behouden zonder steeds te vernieuwen
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε