Toon posts:

AMD Duron 1800Mhz in 1U serverkast

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

ik had een AMD Athlon 2200+ in een 1U serverkast gezet. Deze heeft een maand gedraait, temperaturen niet bekend.

Ik heb nu sinds 11 dagen een AMD Duron 1800 mhz in diezelfde 1U serverkast zitten. Deze heeft nu na 11 dagen een temperatuur van 58.5 graden gehaald. Een mobo temperatuur van 42 graden.

Is dit nog 'gezond' 58.5 graden voor Duron 1800mhz? en heeft iemand nog tips om een processor in een 1U serverkast kouder te krijgen. Er zit een 1U 'Tiny Fin'-Fan op die geschikt is tot 3,4 Ghz in een 1U Rack mount system. En verder een aantal kleinere fans in het midden van de kast. En een aardige afzuiging door de voeding.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

op wat voor voltage draait de Duron?

60 graden lukt nog wel, als ie boven de 70 komt (wat doet ie op full load?) is het problematischer.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb ook 1u koelertjes voor een AMD Duron gehad en die hadden met de bios een temp van 60 graden gehaald. Omdat het koper is geleidt het top dus koeling forget it. Gewoon op volle kracht laten draaien of de koeler vervangen door een grotere koelling. Ik heb namelijk desktopkastje gehad en daar ging het goed. Ik heb ze 2 uur stress laten draaien. Het werd max 65 graden.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

zolang het niet boven de 75 graden komt: niks aan het handje. daarboven zou ik me zorgen gaan maken... in een 1u wordt alles nou eenmaal iets heter, het is niet anders...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?" :)

Dit topic is gesloten.