Ik heb een Dell Latitude CPxJ P3-650 (Laptop) die erg warm wordt. De koeling slaat pas aan nadat hij bijna een gat in je broek heeft gebrand (zo heet is de onderkant dan). Ik heb hem een tijdje geleden al bij Flection in Culemborg gebracht en die hebben de temperatuur waarmee de koeling getriggerd moet worden al verlaagd. Dit heeft niet echt geholpen mijns inziens (Flection kon er naar hun mening ook niet meer aan veranderen). Zijn er meer mensen die dezelfde type laptop hebben en dit op een andere manier verholpen hebben (Softwarematig oid). Ik heb hier tot dusver nog geen onderwerpen over kunnen vinden, vandaar!
Het betreft een gerefurbished model waarmee ik niet bij Dell terecht kan omdat ik geen originele gebruikersnaam/ usercode kan overleggen (is ook niet meer te achterhalen helaas).
Verder ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die deze laptop hebben en wat hun bevindingen zijn in het dagelijks gebruik (via Google heb ik al wat gevonden, maar ben benieuwd of er ook mensen zijn die de laptop door software oid hebben laten presteren.
Het betreft een gerefurbished model waarmee ik niet bij Dell terecht kan omdat ik geen originele gebruikersnaam/ usercode kan overleggen (is ook niet meer te achterhalen helaas).
Verder ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die deze laptop hebben en wat hun bevindingen zijn in het dagelijks gebruik (via Google heb ik al wat gevonden, maar ben benieuwd of er ook mensen zijn die de laptop door software oid hebben laten presteren.