www.weefab.com
Zal meteen zeggen dat ik er zelf geen heb maar het lijkt me dat de drivers voor mediaspelen enzo ingebakken zitten in de software en dat het dus niet kan, maar misschien is het een idee om even te vertellen welke software je erbij krijgt en welke bestanden er geinstalleerd staan door logitech. mssn gebruiken ze wel een standaard display driver en kun je bevoorbeeld met LCD Smartie een en ander aanpassen.
I said I'd be back...
Nee, ik denk niet dat je dat gaat lukken.
De aansturing van dat LCD'tje is natuurlijk allesbehalve standaard, dus alleen de software van Logitech kan dat aansturen. En helaas is die software niet opensource, dus ben ik bang dat je in het duister tast als je zelfs aansturingssoftware wil gaan schrijven..
De aansturing van dat LCD'tje is natuurlijk allesbehalve standaard, dus alleen de software van Logitech kan dat aansturen. En helaas is die software niet opensource, dus ben ik bang dat je in het duister tast als je zelfs aansturingssoftware wil gaan schrijven..
Verwijderd
Wat en optie KAN zijn is dat je hem openschroeft en ff kijkt wat voor chip de lcd aanstuurt, en hoe deze in verbinding staat met de pc (was nie BT/IRDA/usb ??)
Dan kunnen er best goeie potentie zijn voor een zelf geschreven proggie als de chip een beetje gangbaar zijn
Dan kunnen er best goeie potentie zijn voor een zelf geschreven proggie als de chip een beetje gangbaar zijn
Toetsenbord en muis zijn via bluetooth verbonden met de dongle (ook van Logitech) die vervolgens weer met USB verbonden wordt...Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 23:46:
Wat en optie KAN zijn is dat je hem openschroeft en ff kijkt wat voor chip de lcd aanstuurt, en hoe deze in verbinding staat met de pc (was nie BT/IRDA/usb ??)
dus ik vrees dat je hier echt een topprogrammeur én flink veel kennis van elektronica voor moet hebben wil je dit voor elkaar krijgen.
Pagina: 1