Heb sinds een paar dag een Nec 3500 brander aangeschaft.
Hij brand geen Divx (.avi). Ik heb een Philips 737 DVD speler. Als ik een divx brand zoals altijd tevoren ( met mijn oude brander lite on LDW11s) kan de Philips hem niet afspelen.
Mijn pc speelt hem echter wel af....
Ook heb ik de divx al geprobeerd af te spelen op een andere Philips en op een Yakumo DIvx speler, ook zonder resultaat.
Ook heb ik verschillende films geprobeerd.......
Verder doet hij het prima, heb al een mp3 cd gebrand en een audio cd.....
Heb de firmware update van Herrie 2.17 er al opgezet, maar het maakt geen verschil. Al verschillende Nero's geprobeerd, ook hier geen resultaat.
Ik heb het meest geprobeerd met platinum cd-r maar ook met andere opslagmedia...
En met een cd check progje gescand, deze geeft geen fout....
Iemand een id??????
Hij brand geen Divx (.avi). Ik heb een Philips 737 DVD speler. Als ik een divx brand zoals altijd tevoren ( met mijn oude brander lite on LDW11s) kan de Philips hem niet afspelen.
Mijn pc speelt hem echter wel af....
Ook heb ik de divx al geprobeerd af te spelen op een andere Philips en op een Yakumo DIvx speler, ook zonder resultaat.
Ook heb ik verschillende films geprobeerd.......
Verder doet hij het prima, heb al een mp3 cd gebrand en een audio cd.....
Heb de firmware update van Herrie 2.17 er al opgezet, maar het maakt geen verschil. Al verschillende Nero's geprobeerd, ook hier geen resultaat.
Ik heb het meest geprobeerd met platinum cd-r maar ook met andere opslagmedia...
En met een cd check progje gescand, deze geeft geen fout....
Iemand een id??????