Hey mensen
Ik heb nu volgens mij 1,5jaar een harde schijf 80gb 7200rpm van Maxtor nu begint ie de laatste tijd een beetje vreemd te doen.
Heb de Powermax 4.09 er al overheen gehaald die zegt geen errors.
Het de snelle test uitgevoerd en de advanced test.
Weten jullie of er nog meer testen zijn?
Als ik me computer opstart geeft ie het volgende bericht:
ook als ik teveel dingen tegelijk ga doen op mijn computer krijg ik een blauw scherm met daarop heel veel tekst die zegt o.a. dat ie een phisieke geheugendump gaat uitvoeren. Daarna start ie weer op.
In het zelfde blauwe scherm geeft ie ook de volgende melding.
veder kon ik niet opschrijven toen verdween het blauwe scherm weer.
Weet 1 van jullie misschien wat dit is?
Ik denk zelf dat me HD aan het doodgaan is heel langzaam heb dus al van al mijn spullen een backup gemaakt.
Morgen ochtend maar even contact opnemen met de Mycom waar mijn HD vandaan komt.
Ik heb nu volgens mij 1,5jaar een harde schijf 80gb 7200rpm van Maxtor nu begint ie de laatste tijd een beetje vreemd te doen.
Heb de Powermax 4.09 er al overheen gehaald die zegt geen errors.
Het de snelle test uitgevoerd en de advanced test.
Weten jullie of er nog meer testen zijn?
Als ik me computer opstart geeft ie het volgende bericht:
code:
1
2
3
| Smart failure predicted on primary master. Immediatly backup your data and replace your hard disk drive a failure may be imminemt. |
ook als ik teveel dingen tegelijk ga doen op mijn computer krijg ik een blauw scherm met daarop heel veel tekst die zegt o.a. dat ie een phisieke geheugendump gaat uitvoeren. Daarna start ie weer op.
In het zelfde blauwe scherm geeft ie ook de volgende melding.
code:
1
2
3
| Kernel_stack_inpage_error ***Stop: 0x00000077 (0xC000000E, ............ |
veder kon ik niet opschrijven toen verdween het blauwe scherm weer.
Weet 1 van jullie misschien wat dit is?
Ik denk zelf dat me HD aan het doodgaan is heel langzaam heb dus al van al mijn spullen een backup gemaakt.
Morgen ochtend maar even contact opnemen met de Mycom waar mijn HD vandaan komt.