Ik begrijp het verschil wat MyReact doet en wat vBulletin doet, alleen de hacks van vBulletin hebben mij een hoop werk geschelt dat is alles, daarom ben ik er denk ik zo weg van. En upgraden om fouten en security te fixen zijn deze tijden erg belangrijk, als ik mijn forum moet doen heb ik een probleem.Harm schreef op 27 september 2004 @ 23:04:
[...]
Volgens mij maakt het wel uit. Als React geüpdatet wordt naar, laten we zeggen, 1.9.4, dan is het enige wat je hoeft te doen waarschijnlijk de nieuwe software installeren. In je templates moet je niets wijzigen. Het kan wel, omdat je dan de nieuwe functies wil gebruiken, maar de mogelijkheid bestaat om up te graden zonder dat je iets hoeft te veranderen. Dit geldt overigens ook als je dingen via functions.inc.php hebt gewijzigd en dus zaken in je templates hebt gewijzigd. Deze 'hacks' (wat het niet zijn) blijven gewoon werken.
Als je zelf direct in de source kan kloten, dan kun je dus niet zonder inspanning updaten naar een nieuwe versie van de software omdat je dan al je hacks kwijtraakt. Ja, je kunt ze weer toevoegen, maar dat is een vereiste, omdat je anders niet kunt upgraden én gebruik kunt blijven maken van de extra bijgehackte functies.
Zie je het verschil?
Sorry voor wat ik nu gaat doen maar kijk eens op http://www.vbulletin.org als je op de site binnen komt kijk je tegen het forum aan. Dit moet naar mijn gevoel beter te doen zijn, dus iets maken ala tweakers.net en dan daar vandaan door linken naar het echte forum wat natuurlijk op de FP al was.[...]
Dit kun je nu al met React. Je kunt dus per subforum een aparte stijl en opmaak gebruiken, waardoor je het er dus à la een portal kan laten uitzien. Hier kan zeker wat aan gewijzigd worden en meer functies zijn leuk, maar je kan al erg veel met wat React nu kan.
Als ik de verhalen mag geloven het script is een hard lopend product en wordt veel gevraagd. Ik zou het op mijn nieuwe site erg graag willen hebben.[...]
Ik zie zo 1-2-3 geen functies hiervoor op het React-forum dat ik beheer, maar er zullen ongetwijfeld leuke dingen mee te doen zijn. Overigens geldt ook hier dat je het al kan met wat extra functies. Je kan al bij een topic extra data opslaan, dus daarin zou je bijvoorbeeld ook iets van productwaardering kunnen zetten ofzo. De topicwaarschuwingen op GoT zijn ook met die functie in elkaar gezet. Ik denk overigens dat hier vanuit React nog wel heel wat aan gesleuteld kan worden om de feature te krijgen die jij noemt.
Dit is ook zo script die redelijk hard loopt, alleen een koppeling met paypal ed. zal uber zijn.[...]
Dit zou inderdaad en leuke additie zijn op de bestaande features van React.
Ik starte toevallig Dreamweaver op en het leek mij een erg aantrekkelijke optie. ik denk dat veel mensen overstag zullen gaan met zo optie. Gewoon je layout maken in een soort WYSIWYG omgeving en de laaste controlle en optimalisatie met het handje.[...]
Helemaal voor. Dit zou het ontwikkelen van templates een heel stuk eenvoudiger maken en volgens mij heb je dan ook een pre ten opzichte van andere forums
.
ik doe even een screenshot van de CSS editor van vBB ik denk dat het dan gelijk duidelijk wordt.[...]
Hoe de CSS er uitziet, hangt af van de manier waarop je je templates opzet. De huidige CSS van GoT is een lappenmand, maar de CSS van de nieuwe lay-out die crisp in elkaar heeft gezet is een heel stuk beter te begrijpen.

Dit vind ik zelf een handige functie.
[ Voor 3% gewijzigd door we_are_borg op 27-09-2004 23:40 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.