ik probeer een simpel webwinkel-achtig iets te maken.
ik heb een php-pagina die een overzich laat zien van alle producten (die allemaal een prodID hebben), bij elk product staat een input (type=text) veld met name=<het productID, ingevuld door php>. daarnaast is er ook nog een knop "stop in het winkelmandje".
de bedoeling is dat als er op de knop "stop in het winkelmandje" geklikt word het aantal dat ingevuld is bij het input-veld samen met het prodID naar een iframe gaat.
dit is de code die php maakt voor 1 product (dit staat tussen <form name=winkel> en </form>)
de functie inmandje (staat in de <head>)(winkelmand is de naam van de iframe:
als ik het test met de code die ik hier heb gegeven komt hij niet bij de functie inmandje
wat doe ik verkeerd?
ik heb een php-pagina die een overzich laat zien van alle producten (die allemaal een prodID hebben), bij elk product staat een input (type=text) veld met name=<het productID, ingevuld door php>. daarnaast is er ook nog een knop "stop in het winkelmandje".
de bedoeling is dat als er op de knop "stop in het winkelmandje" geklikt word het aantal dat ingevuld is bij het input-veld samen met het prodID naar een iframe gaat.
dit is de code die php maakt voor 1 product (dit staat tussen <form name=winkel> en </form>)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <tr>
<td width="100" valign="top">[img]"images/papaja.jpg"[/img]</td>
<td><table width="100%" height="100" border="0">
<tr>
<td height="1">Papaja</td>
</tr>
<tr>
<td height="40" valign="top">De papaja wordt vanwege de groeiwijze ook wel boommeloen genoemd en is peerachtig van vorm. De vruch... <a href="javascript:nieuwvenster('index.php?Action=info&prodId=3')">Lees meer...</a> </td>
</tr>
<tr>
<td align="right" height="1">Aantal:<input name="3" type="text" size="10"><input type="button" name="Submit" value="Toevoegen aan mandje" onClick="javascript:inmandje('3',document.winkel.3.value)"></td>
</tr>
</table></td>
</tr> |
de functie inmandje (staat in de <head>)(winkelmand is de naam van de iframe:
code:
1
2
3
| function inmandje(prodid,aantal){
winkelmand.location.href = 'index.php?Action=winkelmand&Command=add&prodid=' + prodid + '&aantal=' + aantal;
} |
als ik het test met de code die ik hier heb gegeven komt hij niet bij de functie inmandje
wat doe ik verkeerd?