Beste tweakers,
Onlangs heb ik een random banner (banner rotator) script, net hoe je het zelf ziet
, van Hotscripts.com gevonden om te gebruiken op mijn site. Na alles aangepast te hebben aan mijn gegevens etc., werkt het als een zonnetje, zowel in IE en Netscape. Om de 3 seconden een nieuwe banner met goed plaatjes en links, evenals de targets.
Nu kwam ik er alleen achter dat dit script niet werkt in Mozilla Firefox versie 0.9. Maar naar mijn weten moeten javascripts gewoon werken in Mozilla en heb ik het fout?
Het onderstaande script staat gewoon in een TD.
Het enige wat het volgens mij zou kunnen zijn, zijn die <ilayer> opties. Of moet ik onder
Groeten Dick
Onlangs heb ik een random banner (banner rotator) script, net hoe je het zelf ziet
Nu kwam ik er alleen achter dat dit script niet werkt in Mozilla Firefox versie 0.9. Maar naar mijn weten moeten javascripts gewoon werken in Mozilla en heb ik het fout?
Het onderstaande script staat gewoon in een TD.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| <ilayer id="l1">
<layer id="l2">
<div id="l1">
<div id="l3" style="position:relative"> </div>
</div>
</layer>
</ilayer>
<script language="JavaScript">
var bannerArray = new Array();
var myCount=0;
// Banner Code Assignment
bannerArray[0] = "<A HREF=\"link1.htm\" target=\"mainFrame\">[img]\"banner1.gif\"[/img]</A>";
bannerArray[1] = "<A HREF=\"link2.htm\" target=\"mainFrame\">[img]\"banner2.gif\"[/img]</A>";
bannerArray[2] = "<A HREF=\"link3.htm\" target=\"mainFrame\">[img]\"banner3.gif\"[/img]</A>";
bannerRotate();
function bannerRotate() {
if(myCount > bannerArray.length-1){myCount=0;}
// Write out rotation
if (document.all){ // it is IE
document.all.l3.innerHTML=bannerArray[myCount];
}
else if (document.layers){ // it is NN
document.layers.l1.document.layers.l2.document.open();
document.layers.l1.document.layers.l2.document.write(bannerArray[myCount]);
document.layers.l1.document.layers.l2.document.close();
}
setTimeout("bannerRotate()", 3000);
myCount++;
}
// -->
</script> |
Het enige wat het volgens mij zou kunnen zijn, zijn die <ilayer> opties. Of moet ik onder
code:
nog Mozilla aangeven? Weet iemand misschien wat voor probleem dit zou kunnen zijn?1
| // Write out rotation |
Groeten Dick