Toon posts:

sendo p600, wie heeft ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telfort biedt momenteel een pre paid toestel aan voor 99,95 incl 15 euro beltegoed. Het gaat om de sendo p600. Via website van telfort is ie vanaf 28 september leverbaar maar de mediamarkt heeft hem al liggen zag ik.

Toestel ziet er op het oog grappig en strak uit. Lijkt me niet veel geld mede gezien alle toeters en bellen die erop zitten.
Maar wie kent het toestel? Ik heb al flink gezocht maar kon eigenlijk nergens een review oid lezen.

Hier misschien mensen met ervaring met het toestel?

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 17:01:
Telfort biedt momenteel een pre paid toestel aan voor 99,95 incl 15 euro beltegoed. Het gaat om de sendo p600. Via website van telfort is ie vanaf 28 september leverbaar maar de mediamarkt heeft hem al liggen zag ik.

Toestel ziet er op het oog grappig en strak uit. Lijkt me niet veel geld mede gezien alle toeters en bellen die erop zitten.
Maar wie kent het toestel? Ik heb al flink gezocht maar kon eigenlijk nergens een review oid lezen.

Hier misschien mensen met ervaring met het toestel?
Ik zat er ook al naar te kijken, toch mooi voor 99 euro een telefoon met camera en kleurenscherm. Ik had al eventjes gezocht naar reviews, maar die heb ik nog niet gevonden. Op het moment heb ik mijn geld net uitgegeven, maar misschien een opvolger voor mijn Samsung C100. Maar dan wil ik wel eerst weten of hij van kwaliteit is...

Verwijderd

Modbreak:Graag niet spammen.

[ Voor 91% gewijzigd door intoxicated op 23-09-2004 14:53 ]

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik zag hem vandaag in de krant staan en hij leek mij eveneens een leuke opvolger voor mijn c100 van samsung. Wat ik mij afvraag: Is hij ook aan de computer te hangen op een of andere manier? ik geloof dat hij infrarood ontbreekt. Datakabel misschien?

-

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Ik heb hem toevallig vandaag gehaald, en het is een mooi toestelletje voor het geld.

De camera kan aardig tot goede kwaliteit foto´s maken, maar om ze op je PC te krijgen zul je een datakabeltje nodig moeten hebben. Je kunt zo´n 100 "hoge kwaliteits" foto´s opslaan, deze zijn in 640x480. Ook werkt de ingebouwde zoom goed.

Verder is het gewoon een fijn toestelletje, alleen het werken met de menuknoppen is eventjes wennen. De kwaliteit van het geluid is goed, het menu is in het begin een weetje wazig maar snel door te krijgen. Er kunnen 215 nummers in het mobieltje zelf opgeslagen worden. Verder zitten er standaard een boel beltonen, afbeeldingen en screensavers bij, welke je weer aan een naam kan hangen. Deze krijg je dan te zien wanneer hij / zij belt.

Verder weegt het toestel ook niks, alleen is het scherm een beetje aan de kleine kant, maar verder wel duidelijk, want de pixels zitten mooi dicht op elkaar (vergeleken met mijn broertjes siemens m55.

Ook is de oplader mooi compact, en zit je niet gauw met je vingers voor de lens. Verder is er ondersteuning voor SMS, MMS en WAP, zitten er Java spelletjes op met geluid, de standaard rekenmachine, euro omreken progsels, etc. Verder valt er veel in te stellen en is de trilfunctie ook goed. Wat betrefd het geluid (polyfoon) valt er ook niks te klagen. Het is goed en blijft duidelijk (ook wanneer het volume op z´n max staat).

Als er nog vragen zijn, post ze maar, want ik heb vast niet alles gehad (net een 3 uur geleden gehaald).

edit:

Er kunnen trouwens WEL andere frontjes en toetsenborden op, alleen zijn deze volgens t-mobile nog niet verkrijgbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door m33p op 25-09-2004 19:30 ]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Afbeeldingslocatie: http://shop.telfort.nl/art/18.601_med.gif
SENDO P600

Afmetingen: 108x45x20 mm
Gewicht: 82 gram
Standbytijd: 450 uur standby
Bijzonderheden: VGA camera met 5 x zoom, Dual band, 4MB intern geheugen, 128x128 pixels 65000, kleuren scherm, WAP 2.0, 16 polyfone ringtones, Java gaming, foto's maken en versturen.
http://shop.telfort.nl/info.php?id=7912

450 uur standby? Dat is iets van 18 dagen! Klopt dat m33p? Wel loeiend veel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ruzor op 25-09-2004 19:52 ]

[This is what you get when you mess with us]

• m33p
Ik trek dit zo van de site van telfort dus mja.. zou wel kloppen of typo daar? En volgens mij kan die tijd best?

(edit) Ik had dit ook in m´n post maar blijkbaar niet op submit gedrukt ofzo na edit :o Ik heb hem sinds vandaag dus of het daadwerkelijk klopt weet ik niet.

Hier nog wat low-quality shit ass trust cam pics :P

Afbeeldingslocatie: http://exferno.3d-gamers.nl/pics/IMG_0035.JPG
Afbeeldingslocatie: http://exferno.3d-gamers.nl/pics/IMG_0037.JPG
Afbeeldingslocatie: http://exferno.3d-gamers.nl/pics/IMG_0039.JPG
Afbeeldingslocatie: http://exferno.3d-gamers.nl/pics/IMG_0040.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door m33p op 25-09-2004 21:04 ]

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Het ziet er leuk uit allemaal. Al enig idee waar je een datakabel kan kopen?

-

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:47
Hij heeft iets weg van een Nokia series 40 telefoon ;)

Verwijderd

Leuke functies e.d. voor die prijs alleen hij ziet er een beetje lomp uit.

• m33p
Mja, ik heb kleine handen dusl aat je niet te gauw misleiden, hij is even "groot" als mijn broertjes m55 van Siemens.

Voor zover ik weet zijn er nog geen accesoires te koop, maar er zijn wel LG headsets die hier op werken (mijn ma heeft een LG ... nog wat, waar een headset bij zat), dus die ga ik binnenkort even halen.

Het enigste nadelen die ik kan vinden zijn het ietswat kleinere schermpje dan normaal (maar wel hele goede kwaliteit, dus dat compenseert weer wat) en het menu wat soms eventjes traag wordt bij wat grotere foto´s (30+ Kb).

Verwijderd

The Phone House had tot 30 september deze Sendo P600 in de aanbieding voor 89,95 bij inruil van een nog werkend toestel.
Bovendien zat er gratis een Headset bij!
Dus die headset moet daar nu te koop zijn.
Ik ben jammer genoeg te laat.

Ik zou graag weten hoe je de, volgens reviews tamelijk goede, foto's van dit toestel op je PC krijgt zodat je er echt iets mee kunt doen.
Iemand al een datakabel voor dit toestel gevonden?
Of kun je dit doen met een simkaartlezer?? :?
(als dit een domme vraag is komt het omdat ik nog geen digitaal fototoestel heb en ook nog nooit met een telefoon heb gefotografeerd.)

Wat is trouwens een betere keus: De Sendo P600 (met een goede camera) of de SE 630 (met een slechte camera, maar met makkelijke verbinding met de PC -ik heb geen infrarood of blue thooth, dus dat zou ook met een data kabel moeten-).

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Weet iemand al iets over een data kabel voor dit toetstel? Van Sendo hoef je denk ik niks te verwachten voor een data kabel, hier staat
Unfortunately a data cable is not available for this product.
However, this is being considered for future product development
Misschien helpt het als we bij ze blijven zeuren, ik heb ze al wel even gemailt

De aanbieding bij telfort eindigt eind deze maand (volgens hun site). Mijn broertje wil hem kopen, alleen als de foto's niet makkelijk naar de pc zijn over te zetten wordt het minder intressant.

Ik heb geen idee wat de kosten zijn om een foto op te sturen naar het internet (bv via email)? Kan iemand daar iets over zeggen (bv hoe groot zijn die foto's gemiddeld, hoeveel traffic genereer je met het opsturen van 1 foto)?

Everything is better with Bluetooth

• m33p
Foto op lage kwaliteit is zo´n 5 kb, hoogste kwaliteit zo´n 30 kb... Ik vind het ook jammer dat er geen datacable voor is, want waarom heb je dan de optie om hoge kwaliteits foto´s te maken als het LCDtje het toch niet weer kan geven...

Overigens zijn er wel headsets van andere merken die hier op werken, waaronder ééntje van LG maar volgens mij heeft Sendo wel zijn eigen, maar mischien is het handig om te weten :)

Ik zal straks ook wel even een mailtje kloppen, want ik ben hier wel geintresseerd in...
Pagina: 1