Ik heb hem toevallig vandaag gehaald, en het is een mooi toestelletje voor het geld.
De camera kan aardig tot goede kwaliteit foto´s maken, maar om ze op je PC te krijgen zul je een datakabeltje nodig moeten hebben. Je kunt zo´n 100 "hoge kwaliteits" foto´s opslaan, deze zijn in 640x480. Ook werkt de ingebouwde zoom goed.
Verder is het gewoon een fijn toestelletje, alleen het werken met de menuknoppen is eventjes wennen. De kwaliteit van het geluid is goed, het menu is in het begin een weetje wazig maar snel door te krijgen. Er kunnen 215 nummers in het mobieltje zelf opgeslagen worden. Verder zitten er standaard een boel beltonen, afbeeldingen en screensavers bij, welke je weer aan een naam kan hangen. Deze krijg je dan te zien wanneer hij / zij belt.
Verder weegt het toestel ook niks, alleen is het scherm een beetje aan de kleine kant, maar verder wel duidelijk, want de pixels zitten mooi dicht op elkaar (vergeleken met mijn broertjes siemens m55.
Ook is de oplader mooi compact, en zit je niet gauw met je vingers voor de lens. Verder is er ondersteuning voor SMS, MMS en WAP, zitten er Java spelletjes op met geluid, de standaard rekenmachine, euro omreken progsels, etc. Verder valt er veel in te stellen en is de trilfunctie ook goed. Wat betrefd het geluid (polyfoon) valt er ook niks te klagen. Het is goed en blijft duidelijk (ook wanneer het volume op z´n max staat).
Als er nog vragen zijn, post ze maar, want ik heb vast niet alles gehad (net een 3 uur geleden gehaald).
edit:
Er kunnen trouwens WEL andere frontjes en toetsenborden op, alleen zijn deze volgens t-mobile nog niet verkrijgbaar.
[
Voor 6% gewijzigd door
m33p op 25-09-2004 19:30
]