Toon posts:

Problemen met Transcend geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net terug van vakantie en ben niet in staat om mijn foto's van mijn compact flash kaartje van mijn camera naar de PC over te zetten.
Ik heb diverse andere kaartjes waar het wel goed mee gaat, maar bij deze nieuwe kaart lukt het niet. Op de camera zijn de foto's normaal leesbaar. Zeer irritant.

Detail: Ik vermoed dat ik de kaart vooraf niet geformatteerd heb.

Kam mij iemand vertellen wat de oorzaak van dit probleem is en hoe ik dit kan oplossen (ik snap niet dat die camera alles wel ziet en de PC er niets van kan herleiden). Met GoT-search kwam ik één topic tegen dat hier over ging en die verwees naar een utility die niet het gewenste resultaat gaf.

Wie o wie kan mij verder helpen?

Groetjes,

Mike

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:51

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Hoe laat je de kaart uitlezen??

Door middel van een cardreader?????

Gewoon je camera direct aan je pc koppelen en dan up-loaden.

Wel vaker een reader gezien die niet alle kaarten uitleest.

Mr. T.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg zo wel problemen bij het uitlezen middels een cardreader als wel de originele camera :-(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net godzijdank een work-around gevonden! Mijn Pentax RS330 heeft zo'n lullig intern geheugen van 10MB. Een echt thuiskomertje om het zo maar te noemen. Echter....... heb ik net ontdekt dat deze camera de mogelijkheid kent om foto's te kopiëren van de FlashCard naar het interne geheugen!!!!!!! En als ik de memory card uitneem, kan ik hem wel weer op de computer aansluiten........ :D

Groetjes,

Mike

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 14:26 ]