cheap ass WC maken met koperen kraanbevestiging en slangetje en pompje en goedkope autoradiator ofzo....
Is geen case-mod. Nooit de bedoeling geweest om er een case-mod van te maken. Gewoon een beetje verfraaien, aantrekkelijker te maken. Is een Showcase.André schreef op 22 september 2004 @ 16:21:
Tja, rounded cables inpluggen en een lampje ophangen kan iedereen wel. Ik zie nou niet echt het speciale hieraan? Dit is niet echt een case-mod.
En euh waar zie jij ergens een lampje opgehangen?
Specs: http://specs.tweak.to/9454
Verwijderd
Echt iets voor "Post je kleine mods topic"
0110101001111010
Maargoed, lees even de FAQ en de policy van dit deelforum bovenaan, zo kun je zien dat het niet de bedoeling is om over elk wissewasje een topic te openen (En dat is met dank aan de 1337 modders die wél de kans krijgen hun mod uitvoerig te laten zien)
Kan niet stoppen met ontploffen!
[ Voor 1% gewijzigd door consolefreak op 22-09-2004 17:49 . Reden: typfout :X ]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Bwa, dat zal ik dan wel zien. Van 500mhz naar 2ghz is toch ook al wat.Barry|IA schreef op 22 september 2004 @ 18:03:
Even over je upgrade: zonder snellere HD en RAM is het nog niks hoor.
Is toch geen nutteloze upgrade?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Maargoed, ik begrijp wel dat gij de smaak van t Tweaken te pakken hebt, en ik zou zeggen: GA ZO DOOR! <--NoFi, zo ben ik ook begonnen!
(nu nog stikstof-cooling in die kast? Of ga je voor de "Safe"-Watercooling?
@Barry-Loef Zet je Swap file maar eens op een andere HDD, dan gaan Windows een tik sneller!
LOL, Cocona maakt zelfs zn UserIcon waar!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 18:32 . Reden: @ Barry een Loefje afsteken :) ]
Spellekes ga ik toch niet spelen. Daar heb ik men broers pc voor
Enja HD... ik heb idd oude hd's, maar 1 stap per keer é
Ik blijf bij mijn gedacht. Heb zopas goed nieuws ontvangen: dat mobo is zo goed als gewisseld
Punt is dat, hoewel het voor jou misschien allemaal een enorme stap voorwaarts is qua behuizing e.d., het niet van dien aard is er een eigen topic aan te kunnen wijden. Casemods zijn hier zeg maar die originele projecten waarbij wat meer creativiteit en inventiviteit komt kijken, denk aan mooi uitgezaagde zijkanten of iets anders origineels. Met alle respect, wat rounded cable's en lichtgevende fan's kunnen we allemaal pasklaar uit de toko om de hoek halen en in onze bak plaatsen, dat maakt 't daarom tegenwoordig geen originele casemod meer
Zie ook: Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Zie de opmerking van Abbadon waarom
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 20:45 ]
Dit topic is gesloten.
![]()