Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Showcase] Van niets naar iets

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02
moveto - kleine mods topics?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:06

André

Analytics dude

Tja, rounded cables inpluggen en een lampje ophangen kan iedereen wel. Ik zie nou niet echt het speciale hieraan? Dit is niet echt een case-mod.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 15:40
wind00000w en dan heel bijzonder maken...
cheap ass WC maken met koperen kraanbevestiging en slangetje en pompje en goedkope autoradiator ofzo....

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 16:04
André schreef op 22 september 2004 @ 16:21:
Tja, rounded cables inpluggen en een lampje ophangen kan iedereen wel. Ik zie nou niet echt het speciale hieraan? Dit is niet echt een case-mod.
Is geen case-mod. Nooit de bedoeling geweest om er een case-mod van te maken. Gewoon een beetje verfraaien, aantrekkelijker te maken. Is een Showcase.

En euh waar zie jij ergens een lampje opgehangen?

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Verwijderd

Ik vind dit ook niet "echt" een mod. Dit soort veranderingen aan je case kun je beter plaatsen in: "Post je kleine mods topic"

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 15:19

Yotta

0110101001111010

Dit is geen start topic waard! :/
Echt iets voor "Post je kleine mods topic"

0110101001111010

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Bob Popcorn

Plop!

Ik ben blij voor je dat je er zo groos mee bent hoor. :')

Maargoed, lees even de FAQ en de policy van dit deelforum bovenaan, zo kun je zien dat het niet de bedoeling is om over elk wissewasje een topic te openen (En dat is met dank aan de 1337 modders die wél de kans krijgen hun mod uitvoerig te laten zien)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
wel leuk gedaan, jammer alleen dat het conform de regels in Kleine mods moet... verder toppie werk B)

[ Voor 1% gewijzigd door consolefreak op 22-09-2004 17:49 . Reden: typfout :X ]

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Even over je upgrade: zonder snellere HD en RAM is het nog niks hoor.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Cocona
Barry|IA schreef op 22 september 2004 @ 18:03:
Even over je upgrade: zonder snellere HD en RAM is het nog niks hoor.
Bwa, dat zal ik dan wel zien. Van 500mhz naar 2ghz is toch ook al wat.
Is toch geen nutteloze upgrade?

• Barry|IA
Wel zonder RAM en snelle HD, zonder dat kan je écht geen verschil merken qua snelheid! De snelheid van je HD houdt gewoon alles tegen, en het soort/hoeveelheid RAM is ook niet meer acceptabel te noemen. Maar je kan altijd nog bijkopen.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Verwijderd

Ahem, ik vind persoonlijk al je aanpissingen een beetje 1337, ik heb zelf ook wel eens een 80mm Fan in een kast gepleurd (alleen maar omdat de VGA-fan een beetje rot draaide)... en een Led-fan kan iedereen wel in een kast schroeven (net zoals het vvv een PSU)...

Maargoed, ik begrijp wel dat gij de smaak van t Tweaken te pakken hebt, en ik zou zeggen: GA ZO DOOR! <--NoFi, zo ben ik ook begonnen! :Y)

(nu nog stikstof-cooling in die kast? Of ga je voor de "Safe"-Watercooling? :o )

@Barry-Loef Zet je Swap file maar eens op een andere HDD, dan gaan Windows een tik sneller! >:) (en niet iedereen heeft de €€€ om een Lian-Huuu te kopen, mijzelf incluis)

LOL, Cocona maakt zelfs zn UserIcon waar! :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 18:32 . Reden: @ Barry een Loefje afsteken :) ]

• Barry|IA
Een andere HD is toch echt een beter begin. Mijn broertje heeft een Amd Duron1600 @ 2100MHz, 512mb pc3200, en een 20Gb hd van NEC, resultaat: trááááááááááááááááág :z

• Cocona
traag wanneer? Mijn comp ga vlot, vind ik. Tsta geen brol op, juist de noodzakelijke dingen.

Spellekes ga ik toch niet spelen. Daar heb ik men broers pc voor >:)
Enja HD... ik heb idd oude hd's, maar 1 stap per keer é

Ik blijf bij mijn gedacht. Heb zopas goed nieuws ontvangen: dat mobo is zo goed als gewisseld :) Nu nog die proc uit Nederland zien te halen :)

• Barry|IA
Of een Duron voor minder dan €40 :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:19
Ik zou 'm hier maar even bij in zetten: [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8[/rml]

Punt is dat, hoewel het voor jou misschien allemaal een enorme stap voorwaarts is qua behuizing e.d., het niet van dien aard is er een eigen topic aan te kunnen wijden. Casemods zijn hier zeg maar die originele projecten waarbij wat meer creativiteit en inventiviteit komt kijken, denk aan mooi uitgezaagde zijkanten of iets anders origineels. Met alle respect, wat rounded cable's en lichtgevende fan's kunnen we allemaal pasklaar uit de toko om de hoek halen en in onze bak plaatsen, dat maakt 't daarom tegenwoordig geen originele casemod meer :)

Zie ook: Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

topicstart moved naar [rml]Cocona in "[ CM] Het "Post hier je kleine mods" topi..."[/rml]

Zie de opmerking van Abbadon waarom :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 20:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.