Mijn vader heeft hier een pc met een chaintech 9CJS en heeft na tijdje eindelijk zijn 2e SATA hdd ingebouwd, nu krijgt ie em nie aan de praat... hij geeft een fout tijdens installatie van windows iets met een Sata of raid controller... maar da heeft mobo toch zelf? iemand ook probleem kunnen gehad en kunnen oplossen met deze mobo? weet zelf nie precies waar et aan ligt, al van alles geprobeert
Verwijderd
neem eerst en vooral lessen nederlands
Wat heb je juist geprobeerd? En welke foutmelding krijg je juist. Als je wat meer info geeft is het al wat makkelijker.
Aan welke SATA connector hangt de schijf. Ben je zeker dat de schijf wel werkt?
Ik wil wel proberen helpen, maar met zo weinig info is het niet makkelijk
Ik begrijp geen donder van de topicstart. Ook kan ik op geen enkele manier uit de topicstart opmaken of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is niet de bedoeling hier op GoT. Begin eens bij de handleiding van het moederbord en/of de SATA controller 
Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/]. Neem deze alsnog in z'n geheel door, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/]. Neem deze alsnog in z'n geheel door, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Dit topic is gesloten.
![]()