Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude actie van de GSMstunter: wisselen van contract

Pagina: 1
Acties:

• Wezzie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 13:59
Ik heb enige tijd terug een kpn flexibel abbo met de siemens M55 afgesloten. Dat was deze aanbieding [url] 'Gratis' Siemens M55 bij GSM-Stunter?[/url] Alleen heb ik hem niet bij de gsmstunter afgesloten maar bij een andere(belconcurrent) webshop.

Het abonnement heb ik natuurlijk weer opgezegt en heb de bevestigingsbrief inmiddels ook ontvangen. Het was destijds een aanbieding dat je het complete abonnementsgeld vooraf moest overmaken, en dat je nul euro in de maand betaalde aan abonnements kosten.

De rekeningen waren echter niet nul euro maar juist minder dan dat. Ik kreeg maandelijks ongeveer 2 a 3 euro van de Kpn op mijn rekening gestort. Een erg aangename verrassing.

Nu vraag ik mij alleen af ik het abonnement ook naar beneden kan migreren. Het was een flexibel allround abonnement. Heeft iemand dit al geprobeerd?

Verwijderd

Ik heb het geprobeerd, maar het ging niet. Je hebt inmiddels de maandelijkse kosten al betaald toen je de 150euro betaalde.

Dit is een overzicht van alle baten en opbrengsten die ik aan deze actie heb gehad. De telefoon heb ik inmiddels verkocht, voor 50euro. Blijft een winstje van 20,75 voorlopig.

Je bent wel een beetje laat met je vraag. Mijn abbo wordt namelijk 30-10-04 opgeheven, maar hier moet je wel ZELF ACHTERAAN gaan, anders wordt het verlengd.

Cashback 113,66
Telefoon 50,00
initele som -150,00
dec 0,00
jan 0,00
feb 0,00
mar 1,09
apr 2,00
mei 2,00
juni 2,00
juli 0,00
aug 0,00
sept 0,00
SOM 20,75 (winst)

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Ik vind het persoonlijk ook erg ver gaan dat je hier KPN mee wilt "naaien".

• Wezzie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 13:59
Ik heb mijn telefoon ook al verkocht, ik was het ding gruwelijk zat. Het display was in zo'n korte tijd gigantisch beschadigd. Viel me trouwens op dat je heel snel krassen hebt op dat ding.

Tja dat naaien, ik moet Stephane wel een beetje gelijk geven. Maar goed, je maakt gebruik van de contract mogelijkheden. De KPN doet dat ook, wanneer jij met nummerbehoud weg wil schromen ze niet om je abonnement met 3 maanden te verlengen.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Ik vond die M55 ook maar een raar toestel, het "explorer" menu was vond ik onlogisch. En net als bij mijn M35 die ik had ging ook bij de M55 de accu na iets meer dan een jaar kapot. :( Lijkt wel alsof die dingen daarop gebouwd zijn, net na de garantieperiode kapot gaan.

Zelf heb ikjn abonnement ook opgezegd en over nu 2 maanden is het afgelopen.