Kort artikeltje, en het grootste gedeelte van het artikel is ook nog eens onzin. Ik erger me vooral aan onderstaande quote:
2. Dit staat niet in het artikel op Reuters
In het artikel staat helemaal op het einde nog een quote van een analist:
Ook staat er "volgens Sony", terwijl Sony nog helemaal geen reactie heeft gegeven. Degene die zegt dat Sony geen last zal hebben van de lage prijs van de DS, is dezelfde ontwetende analist, de heer Tajima, die geen enkele connectie met Sony heeft.
Nog één quotje dan:
1. Dit is onwaarSony zal met de PSP de markt voor draagbaar gamen flink vergroten; de doelgroep waarop zij zich richten is een andere dan die van Nintendo. Waar Nintendo zich voornamelijk richt op kinderen, richt Sony zich meer op volwassenen. Volgens Sony is de lage prijsstelling van de Nintendo DS dan ook geen bedreiging voor de PSP, waarvan de lanceerdatum overigens nog onbekend is.
2. Dit staat niet in het artikel op Reuters
In het artikel staat helemaal op het einde nog een quote van een analist:
Op T.net wordt deze quote van één onwetende analist als feit gebracht, en dat valt me toch wel erg tegen. In plaats van dat die kostbare toetsaanslagen naar zinvolle informatie uit het persbericht gaan, gaan ze naar deze onzin.My simple prediction is that Sony will expand the market by about 1.5-fold by appealing to a different age group -- above 20 years old -- from Nintendo's focus, which is young children," said Tajima.
Ook staat er "volgens Sony", terwijl Sony nog helemaal geen reactie heeft gegeven. Degene die zegt dat Sony geen last zal hebben van de lage prijs van de DS, is dezelfde ontwetende analist, de heer Tajima, die geen enkele connectie met Sony heeft.
Nog één quotje dan:
Terwijl Reuters welgeteld één beursanalist om commentaar heeft gevraagd. NounouDe introductieprijs van de DS is volgens analisten erg laag