[TheSims2] kan 1 huis niet meer laden!

Pagina: 1
Acties:

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb de sims 2 gekocht en speel het nu al een klein weekje,
nooit problemen gehad, tot nu dan.

ik heb met cheats een "super" huis gemaakt met een zeer luxe tuin (veel planten enzow)

Als ik nu mijn huis weer wil laden krijg ik de fout van programma gestopt omdat het is vast gelopen, het programma wordt nu afgesloten.

Ik heb al gereboot enz, maakt allemaal niks uit! andere huizen zijn geen enkel probleem alleen dat duure huis. kost bijna 600.000$

wie kan me helpen, zo kan ik helemaal niks met dat huis :'(

(heb geen geimporteerde meubels oid, alles is nog standaard)

Ook staat er op die PC alleen The sims 2 met een nieuwe Windows XP Pro installatie.
verder is er NIKS op die pc geinstalleerd (alleen de nodige drivers)

Alvast bedankt :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 19:19
die appeltjes uit je sig zijn niet echt van dit milenium.
als je daar op probeert te spelen moet je misschien aan een nieuwe PC denken, omdat je huidige bak al die items niet aan kan (of er heel lang over doet om te laden)

TheS4ndm4n#1919

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

RocketKoen schreef op 22 september 2004 @ 15:43:
als je daar op probeert te spelen moet je misschien aan een nieuwe PC denken, omdat je huidige bak al die items niet aan kan (of er heel lang over doet om te laden)
WinXP pro op een Apple?!?!

Geef is wat specs van je PC...

Samen staan we sterk!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
RocketKoen schreef op 22 september 2004 @ 15:43:
Pardon? dat zijn de nieuwste G4 computers maar goed :X
en ik speel het op zon x86 pc

Apple is voor het gewone werk serieuse werk het gaat om een PC die perfect de sims kan spelen en het ook altijd heeft gedaan maar nu 1 huis niet meer wil laden.

(ik zou maar ff goed gaan informeren, dit zijn de aller nieuwste Apple systemen behalve de iMac dan daar is net een G5 vanuit het is wel de snelste iMac g4 die er bestaat)

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
me specs zijn AMD 2000+ 512mb
en een Geforce2

Maar dat maakt niks uit het spel draait perfect het gaat om dat 1ne huis, nu kan het zo zijn dat er misschien TE veel opbjecten in zitten, maar goed hoe verwijder ik dat.... zonder dat ik het huis moet slopen oid

Verwijderd

Qorne schreef op 22 september 2004 @ 18:52:
me specs zijn AMD 2000+ 512mb
en een Geforce2

Maar dat maakt niks uit het spel draait perfect het gaat om dat 1ne huis, nu kan het zo zijn dat er misschien TE veel opbjecten in zitten, maar goed hoe verwijder ik dat.... zonder dat ik het huis moet slopen oid
Wat je denk ik kunt proberen (als je dat nog nietgedaan heb) is je huis exporten naar buy modes de naam onschiet me ff maar ik bedoel, daar waar je kavels en huizen kunt kopen. Dit moet je doen op het buurt scherm. Als je klikt op de optie buy kavel/ lot staat de export functie aan de linkerzijde. Je vind het wel denk ik.

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:05:
[...]

Wat je denk ik kunt proberen (als je dat nog nietgedaan heb) is je huis exporten naar buy modes de naam onschiet me ff maar ik bedoel, daar waar je kavels en huizen kunt kopen. Dit moet je doen op het buurt scherm. Als je klikt op de optie buy kavel/ lot staat de export functie aan de linkerzijde. Je vind het wel denk ik.
tnx voor de tip ga ik straks eens proberen en dat test ik dat huis ook ff op me zusjes pc :) jullie horen het nog wel.
Pagina: 1