Toon posts:

"werk in uitvoering" onder groupwise

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in groupwise een mail opsla komt deze onder "Werk in uitvoering" terecht. Deze mail verdwijnt echter na versturen naar de prullenbak.

Dit wil ik niet : het is namelijk een mail welke ik zo´n beetje elke dag verstuur met vershillende waarden en dus wil ik dit concept behouden in mijn "werk in uitvoering" mapje.

Iemand idee hoe dit te realiseren?

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Als je Concept Opslaan doet en het in een andere map plaatst, is het dan niet opgelost?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Topicstarter
Helaas .... verdwijnt rechtstreeks naar prullenbak.

Ook heb ik bij eigenschappen van de email gekeken naar het vinkje "verzonden item automatisch verwijderen" en deze staat uit.

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 15:27:
Helaas .... verdwijnt rechtstreeks naar prullenbak.

Ook heb ik bij eigenschappen van de email gekeken naar het vinkje "verzonden item automatisch verwijderen" en deze staat uit.
Misschien oude koeien uit de sloot halen, maar heb het antwoord hier nog niet gezien.

Het is niet mogenlijk de mail in "Werk in uitvoering" te bewaren. Het makkelijkste is om naar de "Sent Items" te gaan, je verzonden mail op te zoeken en "Resend" te selecteren.

Natuurlijk kan je het mailtje uit de "Sent Items" ook naar een folder verslepen en dan vandaar uit elke keer een "Resend" doen. Let er wel op dat je de Properties van de Folder aanpast zodat het ook "Send Items" weergeeft, anders laat GW het mailtje niet zien :)

PS: Sorry gebruik geen Nederlandse client