[XP] Irritante terugkomende searchbar

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:55
Om dit ding maar geen ROTding te noemen, deze searchbar komt elke keer terug. Ik heb al van alles geprobeerd, GIANT AntiSpyware/HijackThis. Ook heb ik met msconfig gekeken of hier vreemde dingen staan. Maar ik kan echt helemaal niks vinden. Ook geen onbekende processen niks.

Het spijt me als deze al te vaak voorgekomen is, maar ik kon er nog geen topic over vinden en om weer te formateren is nog niet de bedoeling, dat staat over 2 week pas weer in de planning. Dus als iemand suggesties heeft, graag!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hgoostenbrink/rotding.jpg

Verwijderd

spybot of adaware al geprobeerd?

of zoek eens met Uitvoeren --> regedit naar vreemde namen die op die balk kunnen duiden

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 14:39 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:41

ralpje

Deugpopje

Post je Hijack This log eens? Ergens zal 'ie er toch echt tussen staan :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Wat stond er in je Hijack log dan?

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik had op een gegeven moment ook last van searchbars, ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven. een goede en blijvende tip die ik kan geven: gebruik mozilla en zet alle onveilige internet opties uit bij IE en met een firewall bv kan je een hoop van deze ellende tegen gaan :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Verwijderd

Ik zou zeggen neem Mozilla Firefox en je hebt nergens meer last van ;)

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:57
heb 'm pas bij een klant ook verwijderd na eerst Ad-Aware enzo te draaien zonder succes.

Hier staat de oplossing: http://www.lop.com/help.html
helemaal onderaan staat de uninstaller. Succes!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:55
Nou ik heb de oplossing gevonden. Weer duidelijk 't geval van een MSN verslaafd broertje. Hij had schijnbaar MSN Plus! geinstalleerd en nie goed gelezen. Dit was van een sponsor ofzo. Uninstallen en klaar. Daarna nog ff GIANT AntiSpyware er over en het is weer helemaal ogpelost. Toch bedankt allemaal!

Verwijderd

De volgende keer dus iets meer moeite doen vóór dat je een topic opent..

Dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.