Toon posts:

stotteren bij call of duty single player demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gister de demo van call of duty gedownload nu wil ik het spel gaan spelen en op een gegeven moment loopt hij vast. Ik dus de nieuwste drivers namelijk: ATi Catalyst 4.9

Dus ik die installeren en opnieuw opstarten werkt het spel wel maar nu stottert hij heel erg. Ik heb de instellingen allemaal op low staan en video op 800 X 600.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik wil namelijk het echte spel gaan kopen maar heb weinig zin om de hele tijd het beeld te hebben stotteren...

Mijn verdere specs:
amd athlon xp 64 3200 mhz
1024 mb geheugen
radeo 9800 pro 128 mb
windows XP sp1

Het systeemis niet overgeclockt ofzo..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Probeer meerdere drivers, ook die van je moederbord.
Check ook je videokaartinstellingen in windows en in je bios (fastwrites, agp, etc.)

Verwijderd

Topicstarter
dat fastrwirtes heb ik aangezet... Of moet dat juist inet?

Is het trouwens verstandig voor spellen om windows 2000 er op te hebben i.p.v windows xp?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Als je zelf wat rondgezocht zou hebben zou je tegengekomen zijn dat het vaak wordt aangeraden fastwrites uit te schakelen ;) Staat je agp op 4x of 8x? Heb je wel de juiste moederbord drivers geinstalleerd? Heb je dit probleem alleen bij dit spel, of ook bij andere?

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 15:45:
Is het trouwens verstandig voor spellen om windows 2000 er op te hebben i.p.v windows xp?
er wordt weleens gezegd dat win2000 stabieler zou zijn, maar naar mijn mening maakt het niet zoveel uit. om spellen te spelen zou ik niet speciaal win2000 eropgooien ;)