Hd error test

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Topicstarter
Ik heb een prbleem met mijn raid0 array, ik ontdek een soort fouten tijden de error test van het tooltje hd tune, klik
ook is mijn schijf vaak ontoegankelijk, dit alles is gekomen door een of ander virus.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd:

-Format 'liep vast tijdens format' uiteindelijk dmv snelle format toch gelukt win xp weer te installeren.
-Windows eigen hd check 'controleer de oppvlakte van de hd op fouten' loopt vast, 'hd niet toegankelijk' 'raid access failure'
-HD regenerator, helaas niet af kunnen maken omdat de scan snelheid dusdanig sloom werd dat de procedure 22 jaar zou duren. hij vond trouwens 0 bad sectors.

ik heb de faq van dit subforum gelezen, maar ik wil nog een paar laatste redpogingen doen, voordat ik de hd rma. ivm met aankomende lan.

specs 1x seagate 120GB sata 8MB cache 1xmaxtor 120GB sata 8MB cache in raid 0

BVD! :)

plaatje:
]Afbeeldingslocatie: http://img64.exs.cx/img64/1628/Errortest.th.png

[ Voor 10% gewijzigd door Koekje op 22-09-2004 14:32 . Reden: plaatje!!! ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" en eventueel de daaropvolgende hoofdstuk "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?". Meer valt er niet te zeggen voor jou.

Dit topic is gesloten.