Asus A8V Deluxe BIOS 1006 instellingen onvindbaar?

Pagina: 1
Acties:

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 17:02
Ik heb een Asus A8V Deluxe mobo, en nu wilde ik in de BIOS mijn CPU Voltage iets opschroeven om te kijken of ik dan de FSB ook iets kan opkrikken...

Volgens de handleiding moet dit zonder problemen mogelijk zijn, maar ik kan de instelling NERGENS vinden...

Kan wel de FSB aanpassen en het DDR/V-Link Voltage, maar CPU-Voltage word niet weergegeven terwijl dit WEL in de handleiding staat.

Bios was 1003 en heb ik inmiddels geflashed naar 1006, maar dit heeft niet mogen helpen.

Iemand een idee/oplossing ???

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

staat onder je FSB instelling niet de instelling CPU/voltage frequency o.i.d.? Standaard staat dit op Auto. Als je het op Manual zet verschijnt vanzelf de optie om het voltage voor je CPU in te stellen.

d:)b :henk d:)b

• -Leon-
Da's dus het grote vraagteken hier..

Zodra ik de instelling "AI Overclocking" op MANUAL zet dan kan ik 4 dingen instellen:

FSB
DDR Voltage
AGP Voltage
V-Link Voltage

Verder verschijnt er gewoon niks :S

Ik mis dus:

CPU Speed/Voltage Settings
CPU Multiplier
CPU Voltage

:(

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Probeer 's een bios update (flash)..
verder kunnen wij je ook niet helpen denk ik, als het er werkelijk niet bij staat.

• -Leon-
HyperioN. schreef op 22 september 2004 @ 18:34:
Probeer 's een bios update (flash)..
verder kunnen wij je ook niet helpen denk ik, als het er werkelijk niet bij staat.
Er valt niks meer te flashen.. laatste BIOS versie zit er al op :( en met de vorige versie werkte het ook niet :(