[Exchange] Geaddresseerde achterhalen van Postmaster mail? *

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 07:20
hoi wij hebben een windows2003 sbs server draaien voorzien van ms exchange maar nu hebben we een gek probleem. als er mail binnenkomt waar geen sorting rule voor is dan komt hij bij de postmaster terecht.dit werkt dus goed maar als je als postmaster inlogt en dan wilt gaan bekijken vorr wie hij bedoelt was dan staat er aleen administrator(postmaster) en verder niets. ik heb al via messesing tracking center geprobeerd dit uit te zoeken maar dat lukt ook niet alles gaat verder wel goed misschien is er iemand die mij kan vertellen dat ik een vinkje ben vergeten of zoiets de kb van microsoft stond het niet in en het googlen leverde ook niets op b.v.d

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Wordt deze mail binnen gehaald via een popconnector? Of rechtstreeks vanaf de mailserver op de SBS bak?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• benprint
de mail word rechtsreeks via de sbs opgehaald

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Een goede oplossing is al de helft van je topic :)

exchange probleempje > [Exchange] Geaddresseerde achterhalen van Postmaster mail? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• leon1e
  • Laatst online: 21:57
Als je een mailtje opent die niet bezorgbaar was, heb je dan al de knop "opnieuw verzenden" gezien? Hiermee krijg je het originele bericht weer op je scherm :). Ik weet alleen niet, of dit je probleem nu is, hiervoor moet je het probleem iets duidelijker omschrijven.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

leon1e schreef op 22 september 2004 @ 22:36:
Als je een mailtje opent die niet bezorgbaar was, heb je dan al de knop "opnieuw verzenden" gezien? Hiermee krijg je het originele bericht weer op je scherm :). Ik weet alleen niet, of dit je probleem nu is, hiervoor moet je het probleem iets duidelijker omschrijven.
Het probleem is volgens mij dat het aan de vervangende kant niet door een rule wordt opgepikt, dan in de postmaster mailbox wordt gezet waar het vervolgens onmogelijk is om te zien naar wie het mailtje ooit verstuurd was :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• benprint
het probleem is als bijv janssen@hetnet.nl een email stuurt naar t.est@domain.nl en in de sorting rule staat forward test@domain.nl dan komt het wel aan maar gaat dan naar de postmaster omdat de sorting rule niet klopt en ik kan dan niet meer zien dat het voor t.est@hetdomain.nl bedoeld was
Pagina: 1