Toon posts:

[xp-pro] tabctl32.ocx error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
stom stom stom :( , ons adressenbestand draait op een visual basic progje, maar sommige 98 machines deden het niet helemaal goed. tooltje van microsoft gedowned (vbrun60sp5) en daar draait nu alles ok. Alleen per ongeluk het progje ook op mijn xp pro machine gestart en nu krijg ik de volgende error (daarvoor deed hij het wel)

Run-time error '372'
Failed to load control 'sstab' from TABCTL32.OCX. Your version of TABCTL32.ocx may be outdated. Make sure you are using the version of the control that was provided with your application

gezocht op google/got , geen oplossing gevonden. TABCTL32.OCX vanaf andere xp pro gekopieerd, pc herstart maar nog steeds niks. (sysherstel ook geprobeert)

kreeg ook tijdens uitvoeren van tooltje volgens mij een kernell32 error. kan ik die ook ongestraft vanaf andere pc kopieren? of weet iemand hoe dit te herstellen...

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Zo te zien aan de naam is het een Service pack voor Visual Basic runtime 6.0. Als je nou dezelfde service pack, maar dan voor XP er over installeerd, werkt het dan wel weer (of de VB runtimes van XP opnieuw installeren?)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
tis de servicepack voor vb6 voor alles behalve xp. voor xp is er geen (die zit in een servicepack schijnt)

VB runtimes van XP opnieuw installeren? hoe doe je dat?

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 23:59

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Effe je reguliere XP Service Pack er opnieuw overheen gooien

Nothing is a problem once you've debugged the code

Verwijderd

nadat je hem van een andere xp machine heb gepakt wel ff registreren he ;)

start --> uitvoeren --> regsvr32.exe c:\windows\system32\tabctl32.ocx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik wist dat ik iets vergeten was....je hebt van die dagen...tx, alles werkt weer :)
Pagina: 1