Ik heb een stuk code waarin een functie, gekoppeld aan een txtbox, zit. Wanneer er iets veranderd in de txtbox (ander getal ingevuld bijv), dan wordt de functie gedraaid, aangezien het zo omschreven is: Private Sub txtfunctie_Change()
In de functie laat ik een aantal txtboxen zien, of juist niet (hangt van de opgegeven waarde af in de bovenstaande txtbox).
Nu werkt dit deel niet goed. De eigenschap enabled kan true of false zijn, maar als deze eenmaal true is, kan ik em later niet meer false maken. Terwijl hetzelfde bij visible wel werkt. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb al gegoogled en bij Microsoft gekeken, maar kon nog nix vinden.
For count = 0 To 29
If count < aantalmetingen Then
txtMeting(count).Enabled = True
txtMeting(count).Visible = True
txtMeting(count).BackColor = &HFFFFFF
ElseIf count >= aantalmetingen Then
txtMeting(count).Enabled = False
txtMeting(count).Visible = False
End If
Next count
In de functie laat ik een aantal txtboxen zien, of juist niet (hangt van de opgegeven waarde af in de bovenstaande txtbox).
Nu werkt dit deel niet goed. De eigenschap enabled kan true of false zijn, maar als deze eenmaal true is, kan ik em later niet meer false maken. Terwijl hetzelfde bij visible wel werkt. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb al gegoogled en bij Microsoft gekeken, maar kon nog nix vinden.
For count = 0 To 29
If count < aantalmetingen Then
txtMeting(count).Enabled = True
txtMeting(count).Visible = True
txtMeting(count).BackColor = &HFFFFFF
ElseIf count >= aantalmetingen Then
txtMeting(count).Enabled = False
txtMeting(count).Visible = False
End If
Next count