Toon posts:

foutje in meuktracker (gigabyte 8knxp F12)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik klik op bovenstaande BIOS-update (meuk: Gigabyte GA-8KNXP F12 / FJ) krijg ik dat ik een XP inlogscherm om in te loggen. "Tweakers.net Editor Login".

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zie Meuktracker item staat er 2 keer, eentje werkt niet. , en dan het antwoord van Robin Vreuls :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Er is nog iets met deze posting, zie ook mijn reactie erbij (probleem is idd gefixt).

Probleempje is dat deze bios voor revisie 1 is van de 8knxp. Van revisie 2 zijn er ook opdates, maar zijn nog niet gepost.

Is mss wel belangrijk, als je de foute flasht heb je nl. een probeem. Ook mss ff handig om te vermelden hoe je het verschil tussen v1 en v2 kunt zien (zie hieronder), en ff een titelfix te doen (i.e. de revisie erbij vermelden).

Het verschil tussen de rev 1 en de rev 2 is overigens het makkelijkst te herkennen in de bios-versie-naam;
Revisie 1: is F + een cijfer
Revisie 2: is F + een letter

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 16:57 ]

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

hier heb ik er geen last van

Lekker zijn is een gave :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De schrijver van de meuk zal er naar gaan kijken als hij zijn ICQ weer leest :) .

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:53

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Dat editor login schem heb je waarschijnlijk gekregen omdat ik later (nadat het al online geplaatst was) nog een aanpassing gemaakt heb. En jij keek er waarschijnlijk naar precies op het moment dat ik op save klikte.

Wat betreft de revisie, ik zat er eerst over te denken om dat in een aparte post te doen, maar ik heb inmiddels besloten dat in dezelfde te doen en deze is inmiddels dus aangepast.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Verwijderd

Topicstarter
Drobanir schreef op 22 september 2004 @ 16:59:
Dat editor login schem heb je waarschijnlijk gekregen omdat ik later (nadat het al online geplaatst was) nog een aanpassing gemaakt heb. En jij keek er waarschijnlijk naar precies op het moment dat ik op save klikte.

Wat betreft de revisie, ik zat er eerst over te denken om dat in een aparte post te doen, maar ik heb inmiddels besloten dat in dezelfde te doen en deze is inmiddels dus aangepast.
Thx, dan kan ik mijn reactie daar weer aanpassen :) .

Het is idd nogal verwarrend met die bios-versies voor 2 bijna gelijke versies van mobo's.

Zelf bv al eens iemand geholpen die een foute flash had gedaan, en dat was niet leuk :( . Vandaar mijn "bezorgdheid".

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:53

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Het is allemaal een beetje een pruts-posting geworden, waarvoor excuses. :/

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Verwijderd

Topicstarter
Drobanir schreef op 22 september 2004 @ 17:05:
Het is allemaal een beetje een pruts-posting geworden, waarvoor excuses. :/
Als je hem leest staat erin wat erin moet staan, dus er is imo geen spake van gepruts.

Maak je geen zorgen :) .
Pagina: 1