Verwijderd

Topicstarter
Mijn Boomslang is nu helemaal op en ik ben aan het rondkijken naar diverse muizen. Dit keer wel een optische.

Ik ben over de Terratec boomslang goed te spreken (behalve telkens schoonmaken van de muis). Er zijn twee optische opvolger(s) namelijk de mamba en de viper (laptop muis). Voordat ik dit topic begon heb natuurlijk lopen zoeken op mamba, echter er lopen topics van 2000 over deze muis. Gezien op Cebit 2004 (februari) deze muis officieel werd geintroduceert moet er ook recente ervaringen zijn.

Hiernaast heb je ook de MX510 van Logitech wat een ontzettende populair muis is voor gaming. Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met een van deze muizen en waarom hij of zij juist deze heeft gekocht en niet de andere. Reviews heb ik al genoeg gelezen o.a. vergelijking van 510 en de mamba.

_/-\o_ droogkloot

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met een beetje speuren kom je de volgende twee topics tegen die je wel een stuk verder op weg helpen:

Verwijderd

Topicstarter
Robin:

Is de diamondback zelfde als een mamba? Volgens mij niet!! Natuurlijk zijn er genoeg threads te vinden over de mx510 ( een van de populairste gaming mouse van dit moment). Dit was niet echter niet mijn vraag. Het gaat mij om de mamba en niet om de diamondback (er staat hier niks over de mamba in.) Het gaat mij om ervaring met de mamba in vergelijking met de mx510.

_/-\o_ Drogekloot

Verwijderd

Ik had eerst nog nooit van deze muis gehoord, heb er helaas ook geen ervaringen mee, maar ik moet zeggen dat dit wel de mooiste muis is die ik van terratec tot nu toe heb gezien. :)

Afbeeldingslocatie: http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/vega/mamba_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/vega/mamba_2.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik, mooi en strakke vormgeving! Beter dan de diamondback met zijn aparte kleuren. Misschien iemand een vergelijking tussen de diamondback en de mamba!

_/-\o_ Droogkloot

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 14:26 ]

Verwijderd

Hier de specs trouwens:
Specifications

# 120 mm in length

# 80 mm in width

# 40 mm in height

# Game optimized 800 cpi (counts per inch)

# 35.6 cm per sec

# 5 buttons and 1 mouse wheel

# 3 programmable buttons

# Ergonomically designed for both right-handed and left-handed users

# 2.5 m highly-flexible USB cable

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:26
Hier is die mamba te koop voor 13 euro :D
Ze hebben ook de viper voor 25 euro
Doe er je voordeel mee

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn nog eens fijne prijzen. Nederland ben je minstens 40 euro kwijt. In Duitsland heb je er drie voor die prijs. Ik bestel er gewoon twee (gezien de verzendkosten toch wel hoog zijn), en als de mamba niet bevalt kan ik altijd nog een andere muis aanschaffen. Als iemand nog ervaringen heeft met de mamba hoor ik dit graag. Komt altijd van pas voor andere mensen die bezig zijn om een muis aan te schaffen.

_/-\o_ droogkloot

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:54
De mamba komt niet van razer/karna af, maar is een cheap OEM muisje met een terratec label. Ik zou de diamondback eens bekijken.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
offtopic:
Het is niet nodig om onder elke reactie 'de groeten te doen'. Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq/6: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Verwijderd

razer.tigga.org

Verwijderd

Topicstarter
P5ycho : Hoe weet je dat de mamba een goedkoop oem muis van terratec is. Baseer je dit op de prijs of heb je dit gebaseerd op een review ofzo? Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 16:14 ]

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:26
Hier staat een review van de Mamba en Boomslang 2100
Pagina: 1