Toon posts:

Spyware werkbalken IE niet verwijderbaar (help)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort last van van twee werkbalken in mijn IE. Ook de adresbalk is niet meer zichtbaar bij het opstarten.

Er staan geen namen of dergelijke bij (behalve 'eb') dus ik wist niet hoe ik m bij het zoeken zou kunnen vinden, vandaar mijn vraag op deze wijze.

Ik heb Spybot en Ad-Aware alles al laten controleren maar deze kunnen beide niets vinden.

Iemand een ander idee? Alvast heel erg bedankt!

Hierbij een foto van IE bij het openen ervan:

Afbeeldingslocatie: http://img5.imgspot.com/u/04/265/11/explorerinfected.jpg

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:10:
Ik heb sinds kort last van van twee werkbalken in mijn IE. Ook de adresbalk is niet meer zichtbaar bij het opstarten.

Er staan geen namen of dergelijke bij (behalve 'eb') dus ik wist niet hoe ik m bij het zoeken zou kunnen vinden, vandaar mijn vraag op deze wijze.

Ik heb Spybot en Ad-Aware alles al laten controleren maar deze kunnen beide niets vinden.

Iemand een ander idee? Alvast heel erg bedankt!

Hierbij een foto van IE bij het openen ervan:

[afbeelding]
Dit soort vragen komt zo vaak langs, gebruik dan effe de search...

Antwoord: Allerlei spyware-verwijderaars, SP1 installeren, go,go,go!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Heb je al gekeken met hijack this?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze vragen veel gesteld worden en dat het misschien irritant is maar ondertussen zit ik er wel mee :'(

Ik wilde alsnog gaan zoeken in got nadat ik mijn bericht had geplaatst om te kijken of iets dergelijks erbij zou staan, dan had ik m alsnog verwijderd. Maar ondertussen ligt mn internet er ook uit en loopt mn computer vrij traag. Dus dat ging niet meer. Ik weet niet of t ligt aan spyware of iets anders softwarematigs dat ik heb binnengekregen maar kut is t wel.

Ik zal Hijack this wel op een schijfje zetten en daarmee naar huis gaan maar ben bang dat t niet gaan werken aangezien spybot en adaware het probleem ook niet op kunnen lossen...

Dus reacties zijn alsnog heel erg welkom.

Groet

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
ondanks dat je internet eruit ligt kun je wel posten, maar niet zoeken, best logisch.
gebruik hijackthis en scan, pleur alles eruit wat je niet vertrouwd.

gaat het fout, dan heb je gelukkig nog je herstelfunctie in windows, en anders ben je er vanaf :)

ga eerst ff searchen

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben helemaal gelijk hoor :X

Maar ik zal dat verhaal van wel posten en niet zoeken ff ophelderen :)
Ik poste dat bericht ff snel omdat ik er zo scheitziek van werd dat ik ze niet wegkreeg. Zonder dus goed te zoeken... Ik dacht dat ik ze toch niet kon vinden. Toen dacht ik; ik zal toch nog ff goed zoeken en als ik wat kan vinden verwijder ik mn post alsnog. Maar toen ik mn bericht gepost had kreeg ik een melding van mn IE en die moest ik afsluiten daarna lag mn internet eruit... Zodoende.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:31:
Jullie hebben helemaal gelijk hoor :X

Maar ik zal dat verhaal van wel posten en niet zoeken ff ophelderen :)
Ik poste dat bericht ff snel omdat ik er zo scheitziek van werd dat ik ze niet wegkreeg. Zonder dus goed te zoeken... Ik dacht dat ik ze toch niet kon vinden. Toen dacht ik; ik zal toch nog ff goed zoeken en als ik wat kan vinden verwijder ik mn post alsnog. Maar toen ik mn bericht gepost had kreeg ik een melding van mn IE en die moest ik afsluiten daarna lag mn internet eruit... Zodoende.
Nee dit maakt het een stuk duidelijker..... :? |:( Maar dit zal je dus wel niet lezen aangezien je internet er uit ligt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Doet t weer ;)

Met hijack this een hoop weg gekregen maar die fucking make me search blijft mn startpagina veranderen, ook al haal ik m elke keer weg bij hijack this...

Maargoed, laat maar. Blijf wel zoeken :)

En ik vond t verhaal best duidelijk.

slecht gezocht->bericht geplaatst->internet eruit->wilde zoeken om later alsnog bericht te verwijderen->ging dus niet want internet lag eruit...

Verwijderd

Zou je aub iets minder willen vloeken? Dat is wel zo netjes, zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) - dat zegt ook nog wat over het eerst zoeken, dan posten principe. ;)

Ik gooi dit topic alsnog op slot, mocht je een nieuw topic willen openen, hou je dan aan de regels genoemd in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten - en natuurlijk aan die van de andere FAQ/stickies. :)

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.